SEXUALITY: Τι μπορεί να φταίει και χάνω τη στύση μου με το προφυλακτικό;

SEXUALITY: Τι μπορεί να φταίει και χάνω τη στύση μου με το προφυλακτικό;
Οι απαντήσεις στα ερωτήματα έχουν κριτήρια τη σαφήνεια και τη λιτότητα. Αν κάποιος θέλει βιβλιογραφία και παραπομπές, μπορεί να το ζητήσει και θα εξυπηρετηθεί. Αν κάποιος θέλει διάλογο, μπορεί να τον ζητήσει και θα τον έχει. Τις απαντήσεις επιμελείται η επιστημονική ομάδα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών, www.andrologia.gr.

Τι μπορεί να φταίει και χάνω τη στύση μου με το προφυλακτικό;

Γεια σας και συγχαρητήρια για την στήλη σας. Με λένε Πέτρο είμαι 22 ετών και είμαι απόλυτα υγιής με φυσιολογικό βάρος και αθλούμαι συχνά. Το πρόβλημα μου είναι το εξής. Ενώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με την στύση μου, όταν κάνω έρωτα, χρησιμοποιώντας προφυλακτικό, μετά από λίγη ώρα διείσδυσης χάνω μερική από την στύση μου και αναγκάζομαι να βγάλω το προφυλακτικό για να επανέλθει. Τι μπορεί να φταίει;

Αγαπητέ,

Ταλαιπωρεί αρκετούς άνδρες το σύνδρομο του προφυλακτικού και αντιμετωπίζεται μέσα από την σωστή καθοδήγηση και βοήθεια ειδικού. Επικοινωνήστε με την ΕΜΑΣ( Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας ) 210 -6777070 ώστε να σας κατευθύνει σωστά.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012, 09:51