Συμβουλές για ασφαλές σεξ και υψηλά επίπεδα σεξουαλικής ικανοποίησης

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 14 Μαΐου 2020, 15:31
Συμβουλές για ασφαλές σεξ και υψηλά επίπεδα σεξουαλικής ικανοποίησης

Μια πρόσφατη μελέτη, αφού επισήμανε τη σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο φύλα αναφορικά με την εμπειρία του οργασμού, εντόπισε τις στρατηγικές που συνδέονται με περισσότερους οργασμούς στην περίπτωση των γυναικών. Οι στρατηγικές αυτές περιλαμβάνουν:

  • Στοματικό σεξ και δακτυλικό ερεθισμό
  • Αύξηση της διάρκειας της επαφής
  • Ικανοποίηση από τη σχέση
  • Συζήτηση σχετικά με τις φαντασιώσεις και τις σεξουαλικές επιθυμίες
  • Έκφραση της αγάπης κατά τη διάρκεια του σεξ

Αν και οι εκτιμήσεις σχετικά με τον ακριβή αριθμό ποικίλλουν, οι περισσότερες γυναίκες δεν φτάνουν σε οργασμό χωρίς κλειτοριδικό ερεθισμό. Για κάποιες γυναίκες ο έμμεσος ερεθισμός μέσω συγκεκριμένων σεξουαλικών στάσεων είναι αρκετός. Άλλες χρειάζονται άμεσο, παρατεταμένο ερεθισμό της κλειτορίδας. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό και οι γυναίκες δεν θα έπρεπε να ντρέπονται, αλλά να το ζητούν από τον σύντροφό τους. 

Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να ευχαριστιούνται περισσότερο τη σεξουαλική επαφή όταν αυτή έχει αρκετή διάρκεια ώστε να επιστρέψει την κλιμάκωση και κορύφωση της απόλαυσης και στους δύο συντρόφους. Η βαθιά αργή αναπνοή μπορεί να καθυστερήσει την εκσπερμάτιση, καθώς επιβραδύνει την κλιμάκωση της διέγερσης. 

Παράλληλα έχει βρεθεί ότι η τακτική σωματική άσκηση βελτιώνει τη ροή του αίματος και κατ’ επέκταση τη στυτική λειτουργία. Εάν βέβαια ένας άνδρας εμφανίζει συχνά στυτικά προβλήματα, καλό είναι να απευθυνθεί σε ειδικό. Είναι πιθανό να ξεκινήσει μια αγωγή με αναστολείς της φωσφοδιεστεράσης τύπου 5 ώστε να ανακτήσει άμεσα τη σεξουαλική του υγεία. 

Πολλά ζευγάρια ανακαλύπτουν ότι το σεξ γίνεται πιο ευχάριστο και το αίσθημα δυσφορίας υποχωρεί όταν χρησιμοποιούνται ειδικά λιπαντικά προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται η τριβή και βελτιώνεται η σεξουαλική εμπειρία.

Ιδιαίτερα χρήσιμη για την ενίσχυση της σεξουαλικής ευχαρίστησης είναι η εξάσκηση των μυών του πυελικού έδαφος οι οποίοι ενδέχεται να παίζουν ρόλο στον οργασμό. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, οι άνδρες και οι γυναίκες που έχουν καλύτερο έλεγχο του πυελικού τους εδάφους να έχουν και καλύτερο έλεγχο του χρόνου του οργασμού, καθώς και πιο έντονους οργασμούς. Οι ασκήσεις Kegel είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές γι΄ αυτόν τον σκοπό και περιλαμβάνουν τη σύσφιγξη των μυών του περινέου και τη χαλάρωσή τους αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

Σε κάποιες περιπτώσεις είναι απαραίτητη η συνάντηση του ζευγαριού με έναν θεραπευτή σεξουαλικών διαταραχών ο οποίος θα καθοδηγήσει συγκεκριμένα τους δύο συντρόφους σχετικά με το πώς να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους ζωή.

Σε κάθε περίπτωση η ανοιχτή επικοινωνία των δύο συντρόφων, η αποδοχή του εαυτού και η προθυμία να ζητήσουν βοήθεια όταν κάτι δεν λειτουργεί ικανοποιητικά μπορεί να μειώσουν τον όποιο στιγματισμό συνδέεται με τη σεξουαλικότητα, καθώς και να προαγάγουν τη σεξουαλική ευχαρίστηση. 

Πηγή: andrologia.gr

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 14 Μαΐου 2020, 15:36