Σκληρή είναι η κριτική και όχι άδικη που ασκεί η γερμανική Welt στη χθεσινοβραδινή εμφάνιση της ποπ σταρ Μαντόνα στον τελικό της 64ης Eurovision, με ένα άρθρο της εφημερίδας που κλείνει με τη φράση: «Ήταν το βράδυ που η Γερμανία τραγούδησε καλύτερα από τη Μαντόνα».

Η εμφάνιση της σούπερ σταρ ήταν αδύναμη. Ξεκίνησε με την προσπάθειά της να τραγουδήσει μία διασκευή του «Like a Prayer», που έκλεισε εφέτος 30 χρόνια από την κυκλοφορία του, αλλά η φωνή έβγαινε λάθος καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού με τη Μαντόνα να δείχνει ότι πασχίζει να τραγουδήσει και να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνέχεια τραγούδησε το νέο της single «Future», αυτήν τη φορά προφανώς ηχογραφημένο, αλλά με την ίδια να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή, χωρίς ρυθμό και νεύρο.

Έτσι ένα τόσο σημαντικό γεγονός για τη διοργάνωση, αυτό της εμφάνισης της «Βασίλισσας της Ποπ», που επισκίασε ακόμα και τον Ολλανδό νικητή Ντάνκαν Λόρενς, θα το θυμούνται όλοι για το πόσο κακή ήταν η εμφάνιση της Μαντόνα και η εφημερίδα αναρωτιέται εάν η Μαντόνα ξέχασε να τραγουδάει ή τραγουδούσε έτσι πάντα.

Βέβαια το άρθρο της Welt κάνει αναφορά και στη γερμανική συμμετοχή που με τα βίας έφτασε στην 23η θέση, με 32 βαθμούς, κι αυτό χάρη στις επιτροπές. Από τις 41 χώρες μόνο έξι επιτροπές έδωσαν βαθμούς στη Γερμανία -η Αυστραλία, η Λιθουανία, η Ελβετία, η Δανία, η Ιρλανδία και η Λευκορωσία. Οι S! Sters με το «Sisters» δεν κατάφερε να συγκινήσει το ευρωπαϊκό κοινό και δεν πήρε κανέναν βαθμό από το televoting, καθώς προφανώς τον διαγωνισμό δεν παρακολούθησαν ούτε η Γερμανοί που ζουν έξω από τη χώρα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σούπερ σταρ μπορεί να μην τα κατάφερε τόσο καλά στο ερμηνευτικό μέρος και η όλη περφόρμανς να ήταν αδύναμη όμως δεν πέρασε απαρατήρητο το μήνυμα που έστειλε από τη σκηνή του Εκθεσιακού Κέντρου του Τελ Αβίβ. Ένα μήνυμα που μόνο μία καλλιτέχνιδα του βεληνεκούς της Μαντόνα θα μπορούσε να τολμήσει.

Η Μαντόνα θέλησε να στείλει από τη σκηνή της Eurovision σε όλον τον κόσμο ένα μήνυμα ειρήνης ανάμεσα στους Ισραηλινούς και τους Παλαιστίνιους. Έτσι δύο χορευτές κατά τη διάρκεια της εμφάνισης της Μαντόνα ανεβαίνουν τα σκαλιά της σκηνής αγκαλιασμένοι και έχοντας στις πλάτες τους τις σημαίες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης αντίστοιχα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης