«Είμαι φανατική λάτρις του λεοπάρ print. Έχω δεκάδες ρούχα με λεοπάρ print στην ντουλάπα μου, καθώς και μπουρνούζι, παπλωματοθήκη, παπούτσια, θήκη τηλεφώνου, τσάντες, κλπ» δηλώνει η Χίλαρι Αλεξάντερ, η οποία έγραψε το πρώτο της βιβλίο για το πιο διαχρονικό σχέδιο, μία τάση της μόδας που συνέχεια ανακυκλώνεται.

Το βιβλίο «Leopard: Fashion’s Most Powerful Print» (Λεοπάρ: Το πιο ισχυρό print της μόδας) των εκδόσεων Laurence King Publishing περιλαμβάνει πρόλογο από τη Ντονατέλα Βερσάτσε και παρακολουθεί την ιστορία του σχεδίου και την αιώνια γοητεία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Χίλαρι Αλεξάντερ, πρώην διευθύντρια μόδας της εφημερίδας «The Telegraph» εξετάζει τη θέση του ευπροσάρμοστου μοτίβου στην ιστορία, από την περίοδο της Αρχαίας Αιγύπτου, στις εμφανίσεις στο Χόλιγουντ και στις ροκ συναυλίες έως τη χρήση του σε είδη σπιτιού και αξεσουάρ, σύμφωνα με το WWD.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βιβλίο, το οποίο είναι κατά κύριο λόγο ένα οπτικό αρχείο, περιλαμβάνει μια σειρά εικόνες από ταινίες του παλιού Χόλιγουντ, την Κάθριν Χέπμπορν στο «Bringing Up Baby» και τη Μπάρμπρα Στρέιζαντ στο «Funny Girl» να φορούν κοστούμια με print λεοπάρ, καθώς και από συναυλίες τραγουδιστών, όπως του Πρινς και της Lady Gaga.

Στις σελίδες του υπάρχουν και φωτογραφίες από επιδείξεις μόδας σχεδιαστών, όπως οι Moschino και Saint Laurent και οι Κλόντια Σίφερ και η Νταϊάν φον Φίρστενμπεργκ μιλούν για το πιο διάσημα animal print.

Ενώ το βιβλίο αναδεικνύει τη λαμπερή γοητεία του print – και τη σχέση του με την υψηλή ραπτική και την πολυτέλεια – θίγει επίσης την άσχημη πραγματικότητα, το κυνήγι λεοπάρδαλης και τον εγκλεισμό της ως κατοικίδιο ζώο.

«Η λεοπάρδαλη είναι ένα καταπληκτικό, όμορφο, ισχυρό ζώο που απειλείται λόγω της φοβερής επιθυμίας να αποκτηθεί το δέρμα της» ανέφερε η Χίλαρι Αλεξάντερ.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης