Ο οίκος Gucci απομακρύνεται από το συμβατικό ημερολόγιο της μόδας και ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με συλλογές χωρίς εποχές και επιδείξεις μόνο δύο φορές τον χρόνο, «μακριά από τις προθεσμίες που παγίωσε η βιομηχανία».

Ο διευθυντής δημιουργικού του brand, Αλεσάντρο Μικέλε, προέβη στην ανακοίνωση στον λογαριασμό του ιταλικού οίκου στο Instagram.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Θα εγκαταλείψω το ξεπερασμένο τελετουργικό της εποχικότητας και των επιδείξεων μόδας και σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά στον τρόπο έκφρασής μου. Θα συναντιόμαστε μόνο δύο φορές τον χρόνο για να αποκαλύπτουμε νέα κεφάλαια μιας νέας ιστορίας. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια τα οποία θα γράφονται αναμειγνύοντας κανόνες και είδη, αντλώντας από νέους χώρους, γλωσσικούς κώδικες και πλατφόρμες επικοινωνίας» υπογραμμίζει στην ανακοίνωση ο Αλεσάντρο Μικέλε.

Το brand που ανήκει στον όμιλο Kering είναι ο δεύτερος πολυτελής οίκος μόδας, μετά τον Saint Laurent, που προχωρά σε αλλαγές αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Στη βιομηχανία της μόδας πληθαίνουν οι φωνές για αλλαγή του παραδοσιακού συστήματος μόδας παραγωγής και παρουσίασης των συλλογών.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, μια ομάδα με επικεφαλής τον Βέλγο σχεδιαστή Dries Van Noten δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή, ζητώντας αναμόρφωση της βιομηχανίας της μόδας. Και στα τέλη Απριλίου, ο οίκος Saint Laurent ανακοίνωσε ότι θα παραλείψει την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αυτή η κρίση αποτελεί θεμελιώδη δοκιμασία για όλους μας» έγραψε ο Αλεσάντρο Μικέλε στην ανάρτησή του στο Instragram. «Πάνω απ’ όλα, καταλαβαίνουμε ότι το παρακάναμε. Οι απερίσκεπτες ενέργειές μας έκαψαν το σπίτι, στο οποίο ζούμε. Θεωρήσαμε τον εαυτό μας κάτι ξεχωριστό από τη φύση. Έχουμε σφετεριστεί τη φύση, κυριαρχήσαμε σ’ αυτή και την τραυματίσαμε» υπογραμμίζει ο Αλεσάντρο Μικέλε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης