Μάικλ Κορς και Λουπίτα Νιόνγκο ενώνουν τις δυνάμεις τους για την καταπολέμηση της πείνας

Μάικλ Κορς και Λουπίτα Νιόνγκο ενώνουν τις δυνάμεις τους για την καταπολέμηση της πείνας

Ο σχεδιαστής μόδας, Μάικλ Κορς,  η ηθοποιός Λουπίτα Νιόνγκο και το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης (WFP) είναι μαζί ξανά.

Ο Μάικλ Κορς και η Λουπίτα Νιόνγκο παρουσίασαν στην έδρα του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, την πρωτοβουλία Watch Hunger Stop με στόχο την καταπολέμηση της πείνας ελπίζοντας να κάνουν βήματα προς την επίλυση της επισιτιστικής κρίσης.

Στη διάρκεια συζήτησης που συντόνισε η συγγραφέας, Κλίο Ουέιντ, οι Κορς και Νιόνγκο και η Αντονέλα Ντ’ Έιπριλ από το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του ΟΗΕ επικεντρώθηκαν στον ρόλο των σχολικών γευμάτων στη μάχη κατά της πείνας σε παγκόσμιο επίπεδο.



«Υπάρχει αυτή η παροιμία, η φιλανθρωπία ξεκινάει από το σπίτι και εγώ ανατράφηκα με αυτή τη φιλοσοφία» δήλωσε η Λουπίτα Νιόνγκο. «Μεγάλωσα θεωρώντας τη φιλανθρωπία ανθρώπινη ευθύνη μου» τόνισε.

Είναι ένα πρόβλημα που επιλύεται, εξήγησε ο Μάικλ Κορς.

«Υπάρχουν αρκετά τρόφιμα. Πρέπει να κάνουμε θόρυβο, πρέπει να ενημερώσουμε τους ανθρώπους ότι μπορούν να εμπλακούν και να κάνουν τη διαφορά» πρόσθεσε ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας.

«Η πραγματικότητα είναι ότι η εκπαίδευση και η διατροφή, χέρι-χέρι, είναι επωφελές βήμα για όλους» ανέφερε.

Η εκστρατεία Watch Hunger Stop του brand Michael Kors εισέρχεται στον έβδομο χρόνο και στηρίζει το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης και το πρόγραμμα σχολικών γευμάτων που υλοποιεί.

Από την έναρξη της εκστρατείας το WFP βοηθήθηκε να παραδώσει περισσότερα από 18 εκατομμύρια γεύματα σε παιδιά.

Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης είναι η σημαντικότερη ανθρωπιστική υπηρεσία στον κόσμο που δίνει αγώνα κατά της πείνας παγκοσμίως και βοηθάει πάνω από 86 εκατομμύρια ανθρώπους σε 83 χώρες σε όλο τον κόσμο ετησίως.

Κάθε Οκτώβριο, το brand Michael Kors προσφέρει προϊόντα σε ειδική έκδοση σχεδιασμένα για την άντληση χρημάτων για το WFP, συμπεριλαμβανομένου ενός T-shirt και μίας τσάντας tote που είναι διαθέσιμα για αγορά online και σε επιλεγμένα καταστήματα Lifestyle Michael Kors.

Για κάθε LOVE T-shirt και τσάντα που πωλείται, το brand δωρίζει όλα τα έσοδα σε παιδιά που έχουν ανάγκη μέσω του Παγκόσμιου Προγράμματος Σίτισης του ΟΗΕ.
 
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019, 18:19