Πώς κατασκευάζεται ένα έκθεμα; Πώς μεταπλάθεται η υλικότητα του παρελθόντος σε θέαμα και – εν τέλει – σε ιστορία; Πόσο συνένοχος είναι ο θεατής σε αυτήν την πράξη υλικοποίησης της ιστορίας μέσα από τα κατάλοιπα του παρελθόντος; Ποιος μας διδάσκει τι είναι σημαντικό (ως ιστορική μαρτυρία) ή τι είναι ωραίο (ως μουσειακό έκθεμα); Αν ο 20ός αι. ήταν η εποχή της εικόνας, μήπως πια ζούμε την στιγμή της προθήκης; Βιώνουμε, πλέον, τον πολιτισμό της διεπιφάνειας – ψηφιακής ή συμβατικής;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα από ένα δρώμενο εκθεσιακής πρακτικής που συνοδεύεται από κείμενα παλαιών μελετητών και αισθητών που μιλούν για την υλικότητα του παρελθόντος, ένας εικαστικός καλλιτέχνης και ένας καθηγητής αρχαιολογίας ανιχνεύουν τις διαδικασίες αντικειμενοποίησης / εκθεματοποίησης του παρελθόντος μέσα από τις απλές καθημερινές πρακτικές προσέγγισης  των υλικών του καταλοίπων.

Η performance «Masterpiece Not» πραγματοποιείται στο πλαίσιο των 4 events που διοργανώνει στο Ίδρυμα Ευγενίδου η Tidal Flow Art με τίτλο «Έχω συνηθίσει να βλέπω τον κόσμο με εικόνες»

4 επιστήμονες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

4 καλλιτέχνες

4 βραδιές στο Ίδρυμα Ευγενίδου.

10 Ιουνίου 2019 και ώρα 18:30 Ξενοφών Μουσάς και Μαρία Σχινά

12 Ιουνίου 2019 και ώρα 18:00 Αφροδίτη Ρέντζιου και Βικτώρια Νταρίλα

19 Ιουνίου 2019 και ώρα 19:00  Δημήτρης Πλάντζος και Περικλής Πραβήτας

25 Ιουνίου 2019 και ώρα 18:00 Πέτρος Στεφανέας και Κατερίνα  Παπαζήση

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης