Μετά την καινούργια σειρά υποδημάτων με έργα του Keith Haring που παρουσίασε η Dr. Martens ένας ακόμη οίκος μόδας παρουσιάζει ρουχισμό με έργα του σπουδαίου Αμερικανού καλλιτέχνη της ποπ αρτ.

Τη δεκαετία του 1980, ο Haring επισκεπτόταν συχνά την Ιαπωνία, για ατομικές εκθέσεις και εκδηλώσεις. Άνοιξε μάλιστα εκεί ένα «προκεχωρημένο φυλάκιο» του δικού του Pop Shop. Για το Pop Shop in Tokyo, το οποίο άνοιξε με τη βοήθεια του κινηματογραφικού παραγωγού Kaz Kazui, ο Haring σχεδίαζε βεντάλιες, κιμονό και μπολ για ρύζι, μεταξύ διαφόρων άλλων προϊόντων. Εντούτοις το κατάστημα στο Τόκιο ήταν βραχύβιο: κατέβασε ρολά μετά από έξι μήνες, μέσα στο 1988. Τότε ο καλλιτέχνης είχε πει «απλά, σ’ όλο το Τόκιο υπάρχουν τόσες πολλές Haring “μαϊμούδες” κι αυτή τη φορά, είναι πραγματικά καλά φτιαγμένες».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εμπνεόμενος από τη σχέση του Haring με την πρωτεύουσα της Ιαπωνίας, ο οίκος Uniqlo παρουσίασε την κολεξιόν UNIQLO UT x Keith Haring: μακό και hoodies με τις εμβληματικές εικόνες του καλλιτέχνη, την υπογραφή του ή αναφορές στο Pop Shop του Τόκιο της δεκαετίας του 1980.

Η κολεξιόν αυτή δεν σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ο οίκος εμφανίζει προϊόντα με έργα τέχνης. Στο παρελθόν έχει διαθέσει προϊόντα με έργα του Jean-Michel Basquiat και της Yayoi Kusama και έχει συνεργαστεί με τον γνωστό γκαλερίστα Jeffrey Deitch στην πρωτοβουλία «Art for All».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης