Σε δεύτερη φάση το πρότζεκτ «Messages for the City»: πλέον, 35 καλλιτέχνες και ντιζάινερ δημιουργούν έργα, στηρίζοντας τους «ήρωες της πρώτης γραμμής», τα οποία εμφανίζονται σε ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες στην Times Square της Νέας Υόρκης, στη Βοστώνη και στο Σικάγο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρότζεκτ, με την επωνυμία «Μηνύματα για την Πόλη» – συνεργασία της Times Square Arts, του μουσείου Poster House, του περιοδικού Print και της συλλογικότητας For Freedoms -, εγκαινιάστηκε στις 17 Απριλίου σε διαφημιστικές πινακίδες και στα πέντε δημοτικά διαμερίσματα της Νέας Υόρκης, και τώρα περνάει σε δεύτερη φάση: συμμετοχή στο πρότζεκτ δήλωσαν οι Jenny Holzer, Carrie Mae Weems και Duke Riley, με την Weems να δημιουργεί έργο που μιλά για τη δυσανάλογη επίπτωση του κορωνοϊού στις κοινότητες των Αφροαμερικανών και το έργο του Riley να αποτίει φόρο τιμής στις νοσοκόμες (ο ίδιος ο καλλιτέχνης προσφάτως αποθεραπεύτηκε από τον Covid-19).

«Ιστορικά, οι ντιζάινερ είναι η γέφυρα μεταξύ του μηνύματος και του κοινού, μεταδίδοντας σε μεγάλα πλήθη πολύπλοκες, συχνά, ιδέες, με σαφήνεια και κατά τρόπο που να εμπεδώνονται στη μνήμη» εξήγησε, με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλε στην Artnet News, η Julia Knight, διευθύντρια του μουσείου Poster House. «Οι δουλειές τους μας έχουν εμπνεύσει να συνενωθούμε για να αντιμετωπίσουμε στο παρελθόν μεγάλης κλίμακας προκλήσεις, από πολέμους μέχρι κρίσεις της δημόσιας υγείας όπως το AIDS, και από την πρώτη στιγμή ήταν σαφές ότι αυτό (σ.σ. η Covid-19) θα ήταν άλλο ένα τέτοιο μνημειωδών διαστάσεων ζήτημα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης