Σε εξέλιξη βρίσκεται η 24ωρη καθημερινή ψηφιακή παρουσία της Αrt Athina Virtual (www.aavirtual.gr) διευρύνοντας τώρα την βεντάλια της στις παράλληλες δράσεις που ανέκαθεν πλαισιώνουν την ετήσια φουάρ τέχνης.

Από τις 22/10 και έως το τέλος του μήνα σειρά έχουν οι διαδικτυακές συζητήσεις στην ενότητα Talks, που επιμελείται και συντονίζει η θεωρητικός, Μαρίνα Φωκίδη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τίτλο «Και τώρα που η συλλογικότητα μας δοκιμάζεται περισσότερο από όσο ποτέ πώς προχωράμε;» θα παρουσιαστούν «ζωντανά» συνομιλίες, με την δυνατότητα ερωταπαντήσεων και συμμετοχής του κοινού. Στις ομιλίες συμμετέχουν διεθνείς επιμελητές, ιστορικοί τέχνης, στελέχη μουσείων, καλλιτέχνες, για να συζητήσουν με τους Έλληνες συναδέλφους τους και να μοιραστούν εμπειρίες και προβληματισμούς γύρω από τη σύγχρονη τέχνη μέσα από το πλαίσιο της νέας πραγματικότητας. Οι ομιλίες των Art Athina Viewing Rooms έχουν την δική τους πλατφόρμα, συνδεδεμένη με την κεντρική ιστοσελίδα και με δυνατότητα ζωντανής αναπαραγωγής σε όλους τους διαύλους επικοινωνίας της έκθεσης.

Παράλληλα, στην πλατφόρμα συνεχίζεται δυναμικά η παρουσίαση των ψηφιακών περιπτέρων των 59 γκαλερί που συμμετέχουν στην εφετινή ψηφιακή, λόγω πανδημίας, έκδοση της Αrt Athina.

Τις πρώτες μέρες λειτουργίας της φουάρ η επισκεψιμότητα του ελληνικού κοινού άγγιξε το 70%, ενώ την πεντάδα των χωρών με το μεγαλύτερο ποσοστό προσέλευσης στην πλατφόρμα συνθέτουν οι Ηνωμένες Πολιτείες, Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι καταγράφηκαν επισκέπτες από τις Φιλιππίνες, τη Νότιο Κορέα, το Μεξικό, το Ισραήλ, τη Βραζιλία, την Ιαπωνία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Αrt Athina Virtual έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Την ευθύνη της διοργάνωσης, όπως κάθε χρόνο, έχει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αιθουσών Τέχνης και η ομάδα της Art Athina με καλλιτεχνική διευθύντρια τη Σταματία Δημητρακοπούλου. H υλοποίηση της πλατφόρμας πραγματοποιείται με την υποστήριξη του υπουργείου Πολιτισμού.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης