Το μεγάλο ποσοστό των αναποφάσιστων, μόλις τέσσερις ημέρες πριν από τις εκλογές, η απογοήτευση των νέων που δεν έχουν ακούσει τίποτα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για το μέλλον τους και η εικόνα εξομοίωσης που παρουσιάζουν τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας, τρέφουν τη διάθεση των πολιτών να γυρίσουν την πλάτη στην εκλογική αναμέτρηση και να στείλουν ένα τρανταχτό πολιτικό μήνυμα. Ο φόβος μεγάλης αποχής από τις κάλπες της 20ης Σεπτεμβρίου είναι υπαρκτός.

Μεγαλύτερη είναι η αγωνία στο κομματικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ. Στη δυναμική του κόμματος, βασικός κορμός ήταν η νεολαία, που τώρα εμφανίζεται να αδιαφορεί για το εκλογικό αποτέλεσμα και να βρίσκεται πολύ μακριά από νουθεσίες του στιλ «ψηφίζω για να μην έρθουν τα χειρότερα». Ενδεικτικό είναι ότι στο debate Τσίπρα – Μεϊμαράκη , στα επιμέρους τηλεοπτικά κοινά, την πρώτη θέση κατέλαβαν οι ψηφοφόροι ηλικίας άνω των 55 ετών ενώ οι νέοι έως 24 ετών το παρακολούθησαν σε ποσοστό μόλις 13,8% και νέες έως 24 ετών σε ποσοστό ακόμα χαμηλότερο, 9%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την κλεψύδρα να αδειάζει, η Κουμουνδούρου δίνει αγώνα δρόμου να προσεγγίσει τη νεολαία, καθώς από την ποιοτική ανάλυση των μέχρι τώρα δημοσκοπήσεων, το συμπέρασμα είναι ότι η αποχή ευνοεί τη ΝΔ, αφού η πλειονότητα των αναποφάσιστων ανήκει στους εν δυνάμει ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι δύσκολο όμως να πείσουν. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος και η διαχείρισή του μπέρδεψαν την πλειονότητα των πολιτών και ράγισαν τα αισθήματα εμπιστοσύνης προς τον Αλέξη Τσίπρα.

Το μήνυμα το έχουν λάβει στη Συγγρού. Ήδη από τη Θεσσαλονίκη, ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης με το σύνθημα «δουλειές, δουλειές, δουλειές» προσκάλεσε τους νέους ανθρώπους να τον ακολουθήσουν.

Και μπορεί ο πρόεδρος της ΝΔ να έχει απόσταση αρκετών χρόνων από τους νέους, εκτιμάται όμως, ότι το πληθωρικό και πιο χαλαρό του στιλ σε συνδυασμό με την αμεσότητα του λόγου του έχουν ανταπόκριση σε μεγάλη μερίδα της νέας γενιάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης