Η ΚΝΕ σε ανακοίνωσή της υπό τον τίτλο “Να σημάνει τώρα ξεσηκωμός σε όλα τα σχολεία!” σημειώνει ότι “η κυβέρνηση μετατρέπει ακόμα περισσότερο το σχολείο σε εξεταστικό κέντρο” καθώς δρομολογεί από το σχολικό έτος 2020-2021, τον συνυπολογισμό των επιδόσεων των μαθητών και στις τρείς τάξεις του Λυκείου, τόσο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και για την απόκτηση του απολυτηρίου, την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου και σταδιακά και στις υπόλοιπες τάξεις, όπως επίσης και τη θέσπιση “ελάχιστης βάσης εισαγωγής” στο Πανεπιστήμιο, που θα καθορίζεται τόσο από το υπουργείο όσο και από τα αντίστοιχα τμήματα και σχολές των ΑΕΙ.

“Το αποτέλεσμα απολύτως προβλέψιμο και γνωστό: Οι μαθητές θα δίνουν συνεχώς εξετάσεις επί 3 χρόνια, κυνηγώντας τα SOS και προσπαθώντας να “παπαγαλίσουν” αποσπασματικές γνώσεις, που λίγο μετά θα ξεχνιούνται, με την εκπαίδευση να γίνεται και με τον “νόμο” ένα ακριβοπληρωμένο τρεχαλητό από το σπίτι στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο. Η ουσιαστική μόρφωση και ο ελεύθερος χρόνος των μαθητών χτυπιούνται ακόμα περισσότερο” τονίζει η ΚΝΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσθέτει ότι “το σύνθημα “θέλουμε σχολείο δημιουργικό και όχι κέντρο εξεταστικό”, που βροντοφωνάζουν αυτή την περίοδο χιλιάδες μαθητές, δείχνει την ουσία της αντίθεσής τους στο σχολείο έτσι όπως έχει διαμορφωθεί όλα αυτά τα χρόνια” και ότι “το σημερινό σχολείο, που με τον νόμο Γαβρόγλου της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έγινε ακόμα πιο σκληρό και ψυχοφθόρο και έχασε ακόμα περισσότερο από τον παιδαγωγικό-μορφωτικό του ρόλο, γίνεται ακόμα χειρότερο με τις εξαγγελίες της ΝΔ για σχολείο-εξεταστικό κέντρο”.

“Ο αγώνας για σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο, για το σχολείο που καλύπτει τις μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών, χωρίς διακρίσεις και εμπόδια, μπορεί και πρέπει να δυναμώσει τώρα ακόμα περισσότερο, με το δυνάμωμα της συζήτησης και των αγωνιστικών διαθέσεων μέσα και έξω από τα σχολεία, με τον συντονισμό των μαθητών, με την κοινή πάλη με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους” καταλήγει η ανακοίνωση της ΚΝΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης