Επιμέλεια: Άντζελα Πεΐτση

«Ο “μεγαλόπνοος” σχεδιασμός του κ. Σπίρτζη για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, βασισμένος στον κρατισμό, μας γυρίζει πίσω πολλές δεκαετίες και εποχές. Το σχέδιο του κ. Σπίρτζη να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ έρχεται, στα μέσα του 2017, όταν σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, το 2019 απελευθερώνονται οι διαδικασίες για τις μεταφορές και τις συγκοινωνίες (και οι εξαιρέσεις μπορούν να είναι ελάχιστες)» δήλωσε αναπληρωτής Τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, υπεύθυνος για τα θέματα Μακεδονίας -Θράκης, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και χαρακτηριστικά ανέφερε: «Εκτός και εάν η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ επιχειρεί με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ το “colpo grosso” μεταφοράς και των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης στο Υπερταμείο, όπως έγινε με τις συγκοινωνίες της Αθήνας».

»Ο κ. Σπίρτζης επιλέγει ως λύση το 2017 για τη Θεσσαλονίκη την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών και, μάλιστα, με ένα εντελώς ασαφές νομικά και απροσδιόριστο χρονικά σχέδιο, που μάλλον αποτελεί κείμενο προθέσεων παρά ένα εμπεριστατωμένο σχεδιασμό», τόνισε ο κ. Γκιουλέκας.

Και καταλήγοντας υπογράμμισε: «Οι Θεσσαλονικείς απαιτούν και δικαιούνται αναβαθμισμένες αστικές συγκοινωνίες και όχι ακόμη μία δημόσια υπηρεσία, που θα εξυπηρετήσει τους μικροκομματικούς σκοπούς και τις ιδεοληψίες των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ…».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης