Στην υλοποίηση μίας εκπαιδευτικής δράσης προχωρά ο Δήμος της Δράμας. Με στόχο λοιπόν τη δημιουργία μιας πόλης έξυπνης, ευέλικτης, φιλικής στα πλαίσια της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας θα ξεκινήσει η Εκπαιδευτική Δράση «Πεζοπόρα Σχολικά Λεωφορεία» (Walking School Busses).

Η καινοτόμα αυτή δράση υλοποιείται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας και το Πανεπιστήμιο του Huddesfield, που εκπροσωπείται από τον Έλληνα επιστήμονα και επίκουρο καθηγητή Μεταφορών του Huddesfield τον Δρ. Αλέξανδρο Νικήτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σκοπός της εκπαιδευτικής δράσης «Πεζοπόρα Σχολικά Λεωφορεία»

Πολυεπίπεδος θα είναι ο σκοπός της εν λόγω δράσης, η οποία θα έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των πολιτών αλλα και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Σε ανακοίνωσή του ο Δήμος της Δράμας αναφέρει λεπτομερώς τον σκοπό αλλά και το όραμα που έχουν οι φορείς για την αλλαγή της εικόνας της πόλης: «Ο συνδυασμός και η συνέργεια της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας με την ίδια την κοινωνία και κυρίως τους μικρούς μαθητές μας αποτελεί εχέγγυο για την καλλιέργεια κοινωνικής και περιβαλλοντικής συνείδησης, την υιοθέτηση χρήσης  φιλικών μέσων μεταφοράς προς το περιβάλλον αντί του αυτοκινήτου, που κατακλύζει τη ζωή μας, με στόχο την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την προαγωγή και διασφάλιση  της ποιότητας ζωής των κατοίκων της πόλης μας, την ανάπτυξη επιμέρους δεξιοτήτων και τη δημιουργία ευκαιριών στους κατοίκους της πόλης για σύσφιξη των σχέσεων τους ενδυναμώνοντας την κοινωνική συνοχή».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειωθεί ότι η παρουσίαση της Δράσης θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Παρασκευής στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Δράμας με ομιλητές τον κ. Αλέξανδρο Νικήτα, Διδάκτωρ Πολ. Μηχανικός-Συγκοινωνιολόγος με θέμα: Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα και Παιδεία καινοτομώντας με Πεζοπόρα «Σχολικά Λεωφορεία»  και τον κ. Σάββα Δημητριάδη, Προϊστάμενο Εκπαιδευτικών Θεμάτων ΔΙ.ΠΕ Δράμας με θέμα «Καινοτομία και αναδυόμενοι κοινωνικοί ρόλοι στην εκπαιδευτική δράση Πεζοπόρα «Σχολικά Λεωφορεία».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης