Με κεντρικό μήνυμα «Κανένα σκουπίδι δεν είναι μικρό» σε επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων του Δήμου Παύλου Μελά και στο πλαίσιο κοινωνικής εταιρικής υπευθυνότητας, είναι ήδη στον «αέρα» μια καμπάνια που αγγίζει το σεβασμό στο περιβάλλον.

Η καμπάνια απευθύνεται στο ευρύ κοινωνικό σύνολο με μηνύματα που καλούν τον κόσμο να ακολουθήσει απλές καθημερινές συνήθειες που θα κάνουν τη διαφορά, τόσο για τον εαυτό του όσο και για τους συμπολίτες του. Ο πολίτης καλείται να ευαισθητοποιηθεί και να κινητοποιηθεί ο καθένας ξεχωριστά, να αγαπήσει, να προστατέψει και να εκτιμήσει το περιβάλλον που ζει και κινείται καθημερινά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για μια  πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης της Politis Group (Όμιλος Πολίτη) που δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων και στην υπαίθρια διαφήμιση και σήμερα διαχειρίζεται τα Street furniture (bus stops) σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δήμο Παύλου Μελά και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Σε ότι αφορά το Δήμο Παύλου Μελά, ο δήμαρχος Δημήτρης Δεμουρτζίδης, υπενθυμίζει ότι «τα τελευταία χρόνια εφαρμόζουμε πράσινη πολιτική στην πράξη με μια σειρά βέλτιστων ενεργειών που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης. Μέσα από ουσιαστικό διάλογο και συνεργασία με την τοπική κοινωνία, καταφέρνουμε να επιλύσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας και ταυτόχρονα να προχωρήσουμε με σταθερά βήματα στο μέλλον.

 Υλοποιώντας το Τοπικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων, στοχεύουμε σε ένα σύγχρονο Δήμο Παύλου Μελά με Ευρωπαϊκά πρότυπα, επενδύοντας στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, στην Παιδεία και στη συμμετοχή των πολιτών, προσδοκώντας την αλλαγή τρόπου σκέψης και δράσης σύμφωνα με τις αρχές της Κυκλικής Οικονομίας με Μείωση και Πρόληψη στην Πηγή, Επανάχρηση, Κομποστοποίηση, Ανακύκλωση με διαλογή στην Πηγή και ελαχιστοποίηση της Απόρριψης και Υγειονομικής Ταφής με τον ανάλογο εξοπλισμό και σύμφωνα με τον εγκεκριμένο ΠΕΣΔΑ Κ.Μ. Αξιοποιώντας τα εγχώρια και τα κοινοτικά κεφάλαια συμμετέχουμε στη συντονισμένη προσπάθεια Κεντρικής Διοίκησης του κράτους, Περιφερειών, Δήμων, κοινωνίας των πολιτών και παραγωγικών δυνάμεων για ένα πράσινο βιώσιμο μέλλον με μηδενικά απόβλητα και καλύτερη ποιότητα ζωής για τα παιδιά μας.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Όπως αναφέρει ο Δήμος, το τελευταίο δίμηνο του 2019, η εταιρεία αποδέχτηκε δύο φορές, να κάνει δεκτά τα αιτήματα προβολής υπερτοπικών δράσεων του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης