Η εταιρεία Ferrero Brands, γνωστή παγκοσμίως χάρις στη νουτέλα, διοργάνωσε έναν διαγωνισμό, δίνοντας την ευκαιρία σε τρεις τυχερούς και στους συνοδούς τους να περάσουν τρεις μέρες στο προσωρινό ξενοδοχείο «Hotel la Nutella» που ετοίμασε στη Σονόμα της Καλιφόρνιας.

Το ξενοδοχείο είναι το πρώτο τέτοιου τύπου που ανοίγει η εταιρεία το 2020 και η διακόσμησή του ήταν θεματική, εμπνευσμένη εξ ολοκλήρου από τη γνωστή πραλίνα φουντουκιού. Η ταπετσαρία στους τοίχους, οι κουρτίνες και τα μαξιλάρια, μέχρι τα κιλίμια, αλλά και τα μεγαλύτερα του φυσικού μεγέθους βάζα, ήταν γεμάτα με πραλίνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διαγωνισμός, που έληξε στις 8 του περασμένου Δεκεμβρίου, ανέδειξε τρεις τυχερούς, οι οποίοι μεταφέρθηκαν αεροπορικώς στον προορισμό στις 10 Ιανουαρίου. Τους περίμενε πλειάδα δραστηριοτήτων, όλες με κεντρική ιδέα την πραλίνα, όπως μαθήματα μαγειρικής, αλλά και πιάτα με νουτέλα, τα οποία είχαν δημιουργήσει σεφ-διασημότητες, όπως ο σταρ του Food Network Τζέφρι Ζακάριαν ή η βετεράνος κορυφαία σεφ του Bravo Τάνια Χόλαντ.

Τον περασμένο Αύγουστο, η Taco Bell είχε πάρει την ίδια πρωτοβουλία μάρκετινγκ: είχε φιλοξενήσει για τέσσερις ημέρες ενδιαφερόμενους σε προσωρινό ξενοδοχείο στην Παλμ Σπρινγκς στην Καλιφόρνια. Το κόστος των δωματίων ξεκινούσε από 250 δολάρια και οι κρατήσεις έγιναν sold out μέσα σε δύο λεπτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης