ΔΚ

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει πάντα… άδικο. Μαθαίνουμε πως υπάρχει και ουρά στην ιστορία… εντοπίστηκε και δεύτερο θύμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πελάτης επέστρεψε στο πολυκατάστημα του κέντρου για να του αφαιρέσουν το αντικλεπτικό που είχε ξεχάσει να βγάλει από το ρούχο ο υπάλληλος, αλλά τελικά του πήραν και το… παντελόνι.

«Με συγχωρείτε, αλλά σε αυτήν την απόδειξη που έχετε δεν είναι χτυπημένο το παντελόνι σας. Και για τον λόγο αυτόν δεν μπορώ να σας το δώσω! » είπε η ξανθιά του τρίτου ορόφου και του… άρπαξε το ρούχο από τα χέρια.

Ο πελάτης είχε πάει πριν από μερικές ημέρες σε κατάστημα πολυεθνικής αλυσίδας ένδυσης και αγόρασε δύο κοστούμια, πουκάμισα, κάλτσες, γραβάτες, πλήρωσε κι έφυγε περιχαρής μετά το shopping therapy.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επόμενος σταθμός, η ράφτρα για το κόντεμα των παντελονιών, όπου εκεί διαπιστώνει ότι στο ένα παντελόνι δεν είχε αφαιρεθεί το αντικλεπτικό.

«Για να μην ξανάρθετε θα σας το κοντύνω και μετά πάτε στο εμπορικό για να το βγάλετε. Και σε άλλους πελάτες μου συνέβη αυτό» είπε η γυναίκα.

Και έπειτα απ’ όλα αυτά επιστρέφει στο κατάστημα και διηγείται την ιστορία του στην υπεύθυνη του τρίτου ορόφου.

«Λυπάμαι, αλλά εγώ δεν βλέπω στην απόδειξη το παντελόνι κι αν δεν μου φέρετε τη συγκεκριμένη, δεν μπορώ να σας το δώσω» ήταν η κυνική απάντηση της κυρίας.

Ο πελάτης, ο οποίος είχε ξεπεράσει τα όρια του οικογενειακού προϋπολογισμού, έβλεπε να μένει με το σακάκι στο σπίτι, το παντελόνι στο κατάστημα και τα πέντε ευρώ για το κόντεμα να του θυμίζουν το πάθημα και την ατυχία του.

Ούτε όμως και η ξανθιά όμορφη υπάλληλος μπορούσε να τον διαβεβαιώσει εάν τελικά είχε πληρωθεί ή όχι το παντελόνι. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης