ΠΚ

Αρκετά με την απόδοση ευθυνών στην Κλιματική Αλλαγή, σε ανήμπορους οδηγούς και σε ανίκανους νταλικιέρηδες. Φθάνει πια με τις εύκολες εξηγήσεις του τύπου «Μα ήταν ο χιονιάς του αιώνα» κλπ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρωτεύουσα μίας χώρας μέλους της ΕΕ, η οποία θέλει να παίξει  και στρατηγικό ρόλο στη Μεσόγειο, τρομάρα μας , δεν μπορεί να «κλείνει» λόγω ενός ισχυρού χιονιά ή λόγω των πυρκαγιών στην περιφέρεια του αστικού ιστού. Δεν μπορεί  η πρωτεύουσα μίας χώρας που θέλει να είναι κομμάτι του δυτικού κόσμου να σηκώνει τα χέρια ψηλά με την πρώτη καταιγίδα και να θρηνεί νεκρούς μέσα στην ίδια την Αττική από τα μία  ισχυρή βροχόπτωση.

Δεν πείθουν κανέναν οι φθηνές δικαιολογίες,  ιδιαίτερα εκείνους που πέρασαν την νύκτα στην Αττική Οδό τρέμοντας από το κρύο και την αγωνία .

Διαβάσαμε τους αριθμούς που δεν λένε ποτέ ψέματα. Οι μέτοχοι της εταιρείας που διαχειρίζεται  την Αττική Οδό είναι γνωστοί. ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και η Γαλλική EGIS PROJECTS. Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι ο ισχυρότερος μέτοχος . Οι μέτοχοι της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι οι : Η εταιρεία  Reggeborgh (Ολλανδοί) που κατέχει άμεσα το 29,85% της Ελλάκτωρ, αλλά μέσω φίλιων δυνάμεων όπως η Atlas NV (που κατέχει το 9,8%) ,ελέγχει άνω του 40% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθούν δύο εταιρείες, μέσω των οποίων οι εφοπλιστές ελέγχουν άνω του 30% της Ελλάκτωρ και είναι η  Greenhill Investments και η  Kiloman.

Νομικός σύμβουλός των Ολλανδών επενδυτών (δηλαδή του βασικού μετόχου) είναι το νομικό γραφείο του Υπουργού Εξωτερικών κ. Νίκου Δένδια.  Το γνωρίζουν όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Τα σχόλια είναι περιττά. Να πως δικαιολογείται η αναλγησία και η επιχειρηματική απληστία των εταιρειών που κάνουν κουμάντο στην Αττική Οδό. Έτσι έφθασαν να διεκδικούν από το κράτος αποζημίωση, άκουσον ,για τα lockdown στην Πανδημία. Έτσι δεν τοποθέτησαν ποτέ το αναλογικό σύστημα πληρωμής των διοδίων ,δηλαδή την καταβολή αντιτίμου ανάλογα την απόσταση που διανύει το κάθε όχημα.  Υποτίθεται πώς η ανακοίνωση κατά τη Αττικής Οδού από την κυβέρνηση ήταν και επίθεση (κάτω από το τραπέζι) του περιβάλλοντος Μητσοτάκη κατά του Νίκου Δένδια. Όλα αυτά είναι παραπολιτικές ανοησίες και δεν πείθουν κανένα. Κυρίως εκείνους που εγκλωβίστηκαν.

Αυτά για την Αττική Οδό. Διότι έχουμε και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Ο  Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Μεταφορών ,είναι πολύ υπερήφανος που εξαγοράστηκε από του Ιταλούς. Έλα λοιπόν που το τραίνο από την Αθήνα  που πήγαινε τη Θεσσαλονίκη τράκαρε  έξω από την Λειβαδιά με το εκχιονιστικό ειδικό όχημα που εστάλη για βοήθεια. Πρόκειται για κόμικ. Θα γελούσαμε αν δεν υπήρχαν 3 τραυματίες . Οι Ιταλοί επενδυτές τους μάραναν  και οι υπερταχείες. Εδώ δεν μπορούν να ξεχωρίσουν δύο λογιών άχυρο.

Η Κλιματική Αλλαγή είναι μία παγκόσμια απειλή, πολύ σοβαρή για να χρησιμοποιείται δια πάσα  νόσον και πάσα ανοησίαν. Δεν μπορεί να αποτελεί όμως την μόνιμη δικαιολογία . Τα ακραία καιρικά φαινόμενα ξεσπούν συχνότερα. Πολύ σωστά. Ας ήταν προετοιμασμένος ο μηχανισμός, ας είχαν καταστρωθεί τα σχέδια, ας είχαν μυαλό και συνείδηση οι αρμόδιοι Υπουργοί, ας τα κανόνιζε ο κ. πρωθυπουργός. Αυτή είναι η δουλειά του.

Αρκετά λοιπόν με το «επιτελικό κράτος» και τα γνωστά κουραφέξαλα. Αυτό που έζησαν οι κάτοικοι της Αττικής την Δευτέρα 24 Ιανουαρίου ήταν  η πλήρης παράλυση του κράτους, η απόλυτη ανυπαρξία του κράτους, η  απουσία του κράτους. Ας μας εξηγήσει ο κ. Μητσοτάκης εξ αρχής τι εννοεί ή τι καταλαβαίνει (;) όταν χρησιμοποιεί την έννοια «επιτελικό». Θα θέλαμε πολύ να καταλάβουμε και εμείς.  

Λένε πώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επιχειρήσει Ανασχηματισμό. Σε λογαριασμό να βρισκόμαστε δηλαδή. Θα φάει τον Στυλιανίδη τον εισαγόμενο εκ Κύπρου, θα φάει τον Παναγιωτόπουλο από το Άμυνας και ενδεχομένως θα μετακινήσει τον Δένδια. Και λοιπόν; Τι θα αλλάξει;  Δεν θα εγκλωβιστούν και πάλι οι οδηγοί στην Αττική Οδό; Δεν θα μπλοκάρει η Κατεχάκη από το χιόνι; Δεν θα πνιγεί η Μάνδρα; Δεν θα καεί ότι έχει εναπομείνει στα βόρεια του νομού; Δεν θα κοπεί το ηλεκτρικό με κάθε απότομη αλλαγή του καιρού;  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης