Την πεποίθηση ότι το 2018 θα είναι μια χρονιά ανάπτυξης, με στόχο την επιτάχυνση αυτών των αναπτυξιακών ρυθμών, εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας το 2017.

Οι στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν τεθεί για την τρέχουσα χρονιά, αφορούν σε τέσσερα σκέλη: τις επενδύσεις (θα ανέλθουν έως τα 105 εκατ. ευρώ για το 2018), τα προϊόντα (data, fiber, συνδυαστικά πακέτα), τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Ζαρκαλής σημείωσε ότι την προηγούμενη χρονιά οι επενδύσεις που υλοποίησε η εταιρεία ανήλθαν στα 95 εκατ. ευρώ.

«Αυτό θα είναι και το πλαφόν μας για την νέα χρονιά. Υπό προϋποθέσεις, οι επενδύσεις για το 2018 θα ανέλθουν στα 105 εκατ. ευρώ», σημείωσε. Αναλυτικά, το πλάνο των επενδύσεων θα επικεντρωθεί σε 3+1 τομείς: στην κινητή, τη σταθερή (δίκτυα οπτικών ινών), την ανάπτυξη πλατφόρμας τηλεοπτικών υπηρεσιών, καθώς και στο δίκτυο κορμού και στις πλατφόρμες πληροφοριακών συστημάτων. Όπως σημειώθηκε, την τελευταία εξαετία έχουν γίνει επενδύσεις 273 εκατ. ευρώ σε φάσμα συχνοτήτων.

Τι ειπώθηκε για Forthnet

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφορικά με τον διαγωνισμό πώλησης της Forthnet που βρίσκεται σε εξέλιξη, ο επικεφαλής της Wind σημείωσε ότι υπάρχει έμπρακτο ενδιαφέρον, κάτι που αποτυπώθηκε στη συμμετοχή της εταιρείας στη διαδικασία με την κατάθεση μη δεσμευτικής προσφοράς.

Ωστόσο, εκτιμήθηκε ότι η διαδικασία θα απαιτήσει χρόνο για να ολοκληρωθεί, ενώ σχολιάζοντας και την αυτόνομη συμμετοχή των funds-μετόχων της εταιρείας στο διαγωνισμό, ανέφερε ότι αποτελεί απόφαση αποκλειστικά των μετόχων.

Ερωτηθείς για τον εάν μπορεί να προκύψουν ζητήματα ανταγωνισμού σε περίπτωση που η κοινή πρόταση Vodafone/Wind για τη Forthnet αναδειχθεί προτιμητέα, ανέφερε ότι δεν θα υπάρξει ζήτημα από τη στιγμή που η πώληση αφορά τον τέταρτο παίκτη της αγοράς και ο μεγαλύτερος σήμερα παίκτης της αγοράς κατέχει το 60% της αγοράς.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης αναφέρθηκε, επίσης, ότι σύντομα η νέα πλατφόρμα θα είναι πλήρως διαθέσιμη εμπορικά. Από τα τέλη του έτους η νέα τηλεοπτική πλατφόρμα της εταιρείας λειτουργεί πιλοτικά, με περίπου 1.500 συνδρομητές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης