Με μικρή αύξηση σε σχέση με το 2019 κινήθηκαν το 2020 τα προσαρμοσμένα στη μείωση των τελών τερματισμού κινητής έσοδα από υπηρεσίες λιανικής και τα προσαρμοσμένα στην επίπτωση της απόσχισης του παθητικού εξοπλισμού του δικτύου κινητής EBITDAaL της Wind Ελλάς.

Η πορεία της WIND κατά το 2020, όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, χαρακτηρίστηκε από ισχυρή ανθεκτικότητα στους οικονομικούς και λειτουργικούς δείκτες καθώς, παρά τις ευρύτερες επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική οικονομία, η εταιρεία πέτυχε ανάπτυξη στη συνδρομητική της βάση και σημείωσε πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η WIND έδειξε ανθεκτικότητα στις οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις της το 2020. Διατηρήσαμε σταθερά τα έσοδα και την κερδοφορία της εταιρείας, πετύχαμε αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης και ταυτόχρονα συνεχίσαμε με επιτυχία την στρατηγική στόχευσης των νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες κινητής και σταθερής, καθώς επίσης και των εταιρικών πελατών.

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, την χρονιά που πέρασε άλλαξε ριζικά ο τρόπος με τον οποίο οι συνδρομητές επέλεξαν να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται μαζί μας, γεγονός που μας έδωσε την ευκαιρία να επιταχύνουμε σημαντικά τoν ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας με έμφαση στις online πωλήσεις και την ψηφιακή εξυπηρέτηση.

Βγαίνουμε από μια δύσκολη χρονιά με βελτιωμένες προτάσεις για τους συνδρομητές μας και ένα ενισχυμένο επιχειρηματικό μοντέλο και ισχυρή πεποίθηση ότι το 2021 θα είναι έτος ανάπτυξης και επιστροφής στην κανονικότητα για την ελληνική κοινωνία», σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα του 2020, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, κατά την περσινή χρονιά η WIND κατέγραψε:

Συνολικά έσοδα από υπηρεσίες, €508,6εκατ., με μικρή μείωση 1,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και EBITDAal€135,9 εκατ. με μικρή μείωση 1,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά

    Προσαρμοσμένα στη μείωση των τελών τερματισμού κινητής, τα έσοδα από υπηρεσίες λιανικής αυξήθηκαν κατά 0,8% ενώ προσαρμοσμένο στην επίπτωση της απόσχισης του παθητικού εξοπλισμού του δικτύου κινητής το EBITDAaL αυξήθηκε κατά 1,3%

    Ανάπτυξη της πελατειακής βάσης παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας

    +3% πελάτες κινητής με συμβόλαιο φτάνοντας τις 924.000

    +1,2% πελάτες σταθερής, φτάνοντας τους 630.000 συνολικά

    +9,6% στα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες που ξεπέρασαν τις 252.000

    +3,4% στους εταιρικούς πελάτες που αυξήθηκαν στις 80.500

Διείσδυση 35,7% των γραμμών νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας (225.000 συνδρομητές σταθερής νέας γενιάς)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης