Μετά τη Νέα Υόρκη, τη Νέα Ορλεάνη, το Μόναχο, το Μιλάνο και τη Φρανκφούρτη, η Πάτρα καλωσορίζει τη νέα γενιά ξενοδοχείων, τα ΜΟΧΥ ΗΟΤELS, που ανοίγουν για πρώτη φορά τις πόρτες στο ελληνικό κοινό, με αφετηρία την Πάτρα.

Το Moxy Patra Marina δημιουργήθηκε στη θέση του ιστορικού ξενοδοχείου «Μορέας» που άφησε το δικό του αποτύπωμα και λειτούργησε από το 1974 έως και τα μέσα της δεκαετίας του ’80 στην πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα 116 δωμάτια του ξενοδοχείου διαθέτουν τηλεοράσεις 49 ίντσες, σύνδεση στο Netflix, επίπεδες οθόνες LCD, συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας και δωρεάν Wi-Fi. Κάθε στοιχείο στα δωμάτια δίνει το στίγμα της επαφής με το παιχνίδισμα της τέχνης: από το δάπεδο μέχρι το έργο τέχνης της οροφής.

Με μότο «Now and Wow» και τεχνολογικά προηγμένες λεπτομέρειες, όπως το mobile key, που δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να ελέγχει την κλειδαριά του δωματίου του από το κινητό του, το Moxy Patra Marina είναι ένα ιδιαίτερο εγχείρημα, τόσο για τη χώρα όσο και για την τοπική κοινωνία. Το προσωπικό αποτελείται κυρίως από Πατρινούς, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο νέος τουριστικός πόλος έλξης είναι ένα σημαντικό έργο για τον τουρισμό της Πάτρας και το κόστος επένδυσής του ανήλθε στα 8 εκατομμύρια ευρώ. Ένα έργο, που στοχεύει στη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη δημιουργία κοινωνικών και περιβαλλοντολογικών αξιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φορέας επένδυσης είναι η «DPN ΑΕ» σε μισθωμένο ακίνητο από την «Εθνική Πανγαία Α.Ε.Ε.Α.Π.», τη μεγαλύτερη εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα η οποία καταγράφει έντονη επενδυτική δραστηριότητα και στον χώρο του hospitality, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση. Το Project Management του έργου ανέλαβε η ελληνική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων «DIMAND ΑΕ», ενώ το management του ξενοδοχείου η «CS Hospitality/Shaner Group», εγκεκριμένος operator της Marriott International.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης