Την απάντησή του στην απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα να επιβάλει συνολικό πρόστιμο 9.250.000 δίνει ο όμιλος ΟΤΕ. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει:

«Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της ΑΠΔΠΧ για την απόφασή της για το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης με θύμα την COSMOTE που έλαβε χώρα τον Σεπτέμβριο του 2020, η εταιρεία σημειώνει ότι εφάρμοζε και εφαρμόζει όλα τα διαθέσιμα μέτρα για τη θωράκιση των υποδομών της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια ανίχνευσε την κυβερνοεπίθεση, έλαβε όλα τα αναγκαία μέτρα και ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή τις αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται.

Όπως αναγνωρίζει και η Αρχή, η εταιρεία συνεργάστηκε πλήρως με την ΑΠΔΠΧ και έλαβε μέτρα για την αντιμετώπιση του περιστατικού.

Από την πλευρά των πελατών, δεν χρειάστηκε και δεν χρειάζεται να γίνει καμία ενέργεια. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων αποτελεί καθημερινότητα παγκοσμίως για όλα τα συστήματα τεχνολογίας εταιρειών, οργανισμών και θεσμών.

Ο Όμιλος ΟΤΕ αποκρούει κάθε μήνα πάνω από 500.000 κακόβουλες επιθέσεις τρίτων σε συστήματα».

Η ανακοίνωση του ΟΤΕ ήλθε σε απάντηση για το πρόστιμο ύψους 6.000.000 ευρώ που επέβαλε με απόφασή της (4/2022) η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην εταιρεία COSMOTE για υπόθεση διαρροής δεδομένων κλήσεων συνδρομητών της κατά το χρονικό διάστημα από 1/9/2020 έως 5/9/2020. Ακόμη, για την ίδια υπόθεση, η Αρχή επέβαλε πρόστιμο και στον ΟΤΕ ύψους 3.250.000 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης