Η περαιτέρω εξοικείωση των καταναλωτών με τα ψηφιακά εργαλεία, η εκρηκτική άνοδος του internet και του ηλεκτρονικού εμπορίου, κυρίως λόγω άνεσης, ευκολίας και αξιοπιστίας, καθώς και η ψηφιακή ανάπτυξη της αγοράς, ανήκουν στις θετικές πτυχές της πανδημίας. Οι αλλαγές, κυρίως όσον αφορά στην ψηφιακή ωριμότητα της κοινωνίας, είναι αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν, διαμορφώνοντας μία νέα πραγματικότητα στον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε, καταναλώνουμε κ.ο.κ. Στην εποχή του Covid-19, επιχειρήσεις που στράφηκαν στο online περιβάλλον υιοθετώντας ψηφιακές λύσεις, μπορούν πολύ πιο άμεσα και ευέλικτα να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια πρόκληση για όλους και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επίδραση της πανδημίας λόγω κορωνοϊού στην ασφαλιστική αγορά είναι μεγάλη, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι η ασφαλιστική δαπάνη θα είναι πτωτική. Η ανάγκη, λοιπόν, για άμεση αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Στην περίπτωση του COSMOTE Insurance, της ψηφιακής υπηρεσίας του Ομίλου ΟΤΕ για ασφάλιση οχήματος, κατοικίας, σκάφους και πρωτοβάθμιας υγείας, φαίνεται πως υπήρχε η σχετική ετοιμότητα, καθώς, σε όλη τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, έχει καταφέρει να ανταποκρίνεται γρήγορα και με ευελιξία στις απαιτήσεις των πελατών του. Προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του, ενώ οι εκπρόσωποι του είναι δίπλα στους καταναλωτές 24/7, ενημερώνοντας και βοηθώντας όποιον έχει ανάγκη.
 

Το εγχείρημα του COSMOTE Insurance, που συμπληρώνει ήδη δυο χρόνια στην ελληνική αγορά, φαίνεται να αποδίδει, καθώς μετρά δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένους. Ποιοι, όμως, επιλέγουν να αγοράσουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο από το διαδίκτυο; Τo προφίλ των καταναλωτών που κάνουν online ασφάλειες είναι άνδρες και γυναίκες (σε αναλογία 65-35), ηλικίας 25-55 ετών με μεγαλύτερη συγκέντρωση στην ηλικιακή ομάδα 35-45. Αναζητούν σύγκριση τιμών, οικονομία χρόνου, διαφάνεια στη διαδικασία, εύκολους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής και άμεσης παραλαβής του συμβολαίου τους, χωρίς γραφειοκρατία και όλα αυτά να τα κάνουν μόνοι τους από το κινητό τηλέφωνο, το tablet ή τον υπολογιστή τους.  

Πέρα, όμως, από τους καταναλωτές και οι ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία της ψηφιακής ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που εκπροσωπεί το cosmoteinsurance.gr. Σε έναν κλάδο που φαίνεται να μην προχωρά γρήγορα στην ενσωμάτωση ψηφιακών λύσεων, έγινε πλέον αντιληπτό ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος και να αυξήσει την παραγωγικότητα, ενώ τα ψηφιακά κανάλια είναι απαραίτητα, καθώς αυξάνουν τις διαθέσιμες επιλογές και αποτελούν αντίβαρο σε περιόδους μείωσης της ζήτησης.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παροχές COSMOTE Insurance
 

Το COSMOTE Insurance είναι μια προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών, η οποία απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Οι καταναλωτές έχουν μια ευρεία εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς και – όποια στιγμή θέλουν – συγκρίνουν και αγοράζουν μέσα σε ελάχιστο χρόνο το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους για το αυτοκίνητο, τη μοτοσυκλέτα, την κατοικία, το σκάφος και την πρωτοβάθμια υγεία, γνωρίζοντας ότι θα βρουν τις χαμηλότερες τιμές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους, καθώς ανάλογα με τη τιμή και τα χαρακτηριστικά που καταχωρούν οι ίδιοι στην πλατφόρμα, το COSMOTE Insurance τους προτείνει καλύψεις που ταιριάζουν στο προφίλ τους και λαμβάνουν το ασφαλιστήριο στο e-mail τους. Εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και εξοικονόμηση κόστους. Ταυτόχρονα, πιστοποιημένοι σύμβουλοι ασφαλίσεων είναι πάντα δίπλα στους πελάτες, όπου κι αν βρίσκονται, εστιάζοντας στην άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης