Η εταιρεία GD Infrastrutture, που έχει μειοδοτήσει για το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο, είναι ο προσωρινός ανάδοχος του τμήματος Κάτω Αχαΐα- Σαγαίικα, της έκτης εργολαβίας του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος.

Η εταιρεία μειοδότησε, προσφέροντας έκπτωση 53,40%, με την οικονομική προσφορά να ανέρχεται σε 34,6 εκατ. ευρώ έναντι αρχικού προϋπολογισμού ύψους 74,3 εκατ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με παλαιότερη ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών:

-για την πρώτη εργολαβία (Δουναίικα-Πύργος), ύψους 67,2 εκατ. ευρώ, όπου η διαγωνιστική διαδικασία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2016, ακόμη δεν έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος.

-στη δεύτερη εργολαβία (Αμαλιάδα-Δουναίικα), ύψους 58,4 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το έγγραφο του Υποδομών, η Αναθέτουσα Αρχή έχει ζητήσει από την Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών διευκρινίσεις, οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο της αξιολόγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-στην τρίτη εργολαβία (Κυλλήνη-Αμαλιάδα), ύψους 53,25 εκατ. ευρώ, εκκρεμεί η απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος διαγωνισμού, ενώ στην τέταρτη (Βάρδα – Κυλλήνη), ύψους 70,7 εκατ., η Επιτροπή Διαγωνισμού ολοκλήρωσε τη σύνταξη του πρακτικού του διαγωνισμού.

Στην πέμπτη εργολαβία μειοδότησε η Interkat, ενώ το έκτο τμήμα θα δημοπρατηθεί τέλη Μαΐου, αν και σύμφωνα με το έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών αρχικός στόχος ήταν να βγει «στον αέρα» το πρώτο πενταήμερο του Απριλίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης