Αύξηση πωλήσεων και κερδών το α’ εξάμηνο του 2019 έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου ανακοίνωσε η SATO.

Συγκεκριμένα, για την περίοδο  01/01/2019 έως 30/06/2019  ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε σε €6.358 χιλ. έναντι €5.145 χιλ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση κατά €1.213 χιλ. ή 23,36%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε €2.794 χιλ. έναντι €2.213 χιλ. με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 43,94% έναντι 42,93% το προηγούμενο έτος,

Η Εταιρεία  συνεχίζει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης  λειτουργίας της έχοντας υλοποιήσει τις κάτωθι ενέργειες

  Η Εταιρεία άνοιξε το Α΄εξάμηνο 2019 δύο νέα καταστήματα με το σήμα  ENTOS , σε  Ρόδο & Κώ με την μέθοδο franchise. Πρόκειται για δύο καταστήματα εναρμονισμένα με την νέα εταιρική ταυτότητα, από τα οποία η εταιρεία αναμένει  ανάπτυξη των πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

    H SATO  συνεχίζει  την υλοποίηση του έργου εξοπλισμού των ελληνικών αεροδρομίων με καθίσματα αναμονής μέσω της Intrakat για λογαριασμό της εταιρείας Fraport Greece. Η Εταιρεία έχει παραδώσει τα αεροδρόμια των περιοχών Κεφαλονιά , Καβάλα , Σκιάθος , Μυτιλήνη.
 

   Τον Ιούλιο 2019 επισυνάφθηκε συμφωνία μεταξύ της Bolia και της SATO για την αποκλειστική αντιπροσώπευσή της στην ελληνική αγορά. Η Bolia είναι ένα δανέζικο brand επίπλου μοναδικού σκανδιναβικού design και θεωρείται ένα από τα πιο ανερχόμενα brand επίπλου στην Ευρώπη.

Έχει ξεκινήσει ήδη από τις αρχές Σεπτεμβρίου την δραστηριότητα της  με ένα shop In shop στο ENTOS Χαλανδρίου (περίπου 180m2). Η συμβολή της θα είναι σημαντική στην ανάπτυξη της εταιρίας καθώς το brand μπορεί να προσφέρει μοναδική εμπειρία στον πελάτη λιανικής αλλά και στον επαγγελματία όπως αρχιτέκτονες, διακοσμητές, ξενοδοχεία και άλλα.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης