Οι αλυσίδες σούπερ-μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου διασκέδασαν τις ανησυχίες για κατάρρευση των καταναλωτικών δαπανών τα Χριστούγεννα, καθώς μόνο η J Sainsbury PLC υπέστη μείωση των πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών του κλάδου, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Kantar.

Η Kantar τόνισε πως στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου, τα βρετανικά σούπερ-μάρκετ κατέγραψαν πωλήσεις-ρεκόρ, ύψους 29,3 δισ. στερλίνων (37,4 δισ. δολάρια).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 1,6% συνολικά, καθώς ο χαμηλός πληθωρισμός κράτησε χαμηλά την ανάπτυξη.

Όπως αναφέρει ο Fraser McKevitt της Kantar, η αγορά τροφίμων και λιανικής έχει επηρεαστεί λιγότερο από την μετάβαση σε online, καθώς οι online αγορές προϊόντων σούπερ-μάρκετ, δεν έχουν προσελκύσει νέους καταναλωτές.

Μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, η Asda της Wal-Mart Inc ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Sainsbury, με την οποία είναι σε διαδικασία συγχώνευσης, σημείωσε πτώση των πωλήσεων 0,4%.

Οι αλυσίδες Lidl και Aldi είδαν (συνολικά) το μερίδιο συμμετοχής τους στην αγορά Χριστουγέννων να αυξάνεται στο 12,8%.

Από την πλευρά της η Morrisons, η τέταρτη μεγαλύτερη του κλάδου, ανακοίνωσε τις πωλήσεις των Χριστουγέννων οι οποίες ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών, καθώς η ασθενής καταναλωτική ζήτηση επηρέασε τις δραστηριότητες λιανικής και χονδρικής.

Η εταιρεία σούπερ-μάρκετ ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις (πλην των καυσίμων) αυξήθηκαν 3,6% στις εννέα εβδομάδες μέχρι τις 6 Ιανουαρίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης