Ακόμη μια θετική χρονιά για τον όμιλο Candy ήταν το οικονομικό έτος 2017, το οποίο έκλεισε στις 31 Δεκεμβρίου, με ενοποιημένο κύκλο εργασιών στα 1,148 δις ευρώ, μια σημαντική βελτίωση από το επίσης θετικό 2016.

Συγκεκριμένα, πέρα από την αύξηση του τζίρου κατά 14% (+10% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες) από τα 1,006 δις ευρώ του 2016, ο όμιλος κατέγραψε κέρδη προ τόκων και φόρων της τάξης του 3,8% (πάνω από 44 εκατ. ευρώ). Ακόμη ο όμιλος Candy βελτίωσε το μερίδιο του στην Ευρωπαϊκή αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών κατά 0,4% σε σχέση με 2016, καταγράφοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την σημαντικότερη βελτίωση μεταξύ των μεγάλων εταιριών του χώρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα καθαρά κέρδη έφθασαν τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ, παρά την σημαντική σε αξία και μη επαναλαμβανόμενη πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων που καταγράφηκε στον ετήσιο ισολογισμό.
Ο όμιλος δραστηριοποιείται με 2 brands σε διεθνές επίπεδο, των Candy και Hoover (και τη Rosières στη Γαλλία), σε 3 βασικές κατηγορίες προϊόντων: πλυντήρια, εντοιχιζόμενες συσκευές και μικρές οικιακές συσκευές. Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου πραγματοποιείται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως σε Βρετανία (21%), Γαλλία (18%), Ιταλία (17%), Ιβηρική (6,5%) και Γερμανία (4,5%) ενώ έντονη είναι η ανάπτυξη και στη Ρωσία.

Την επίδοση αυτή ακολούθησε και για 3η συνεχόμενη χρονιά και η Ελληνική θυγατρική, Candy Hoover Hellas A.E., σημειώνοντας συνολική αύξηση καθαρού τζίρου της τάξεως του 9,4%, φθάνοντας τα 13 εκ. ευρώ ενοποιημένο τζίρο. Μια επίδοση εξαιρετικά καλή, λαμβάνοντας υπόψη ότι ακολουθεί την αντίστοιχη θετική επίδοση καθαρού τζίρου του 2016, με τότε αύξηση κατά 16%. Όπως δήλωσε και ο διευθυντής Marketing, κ. Στέφανος Άρμπερ, «…το σημαντικότερο επίτευγμα για εμάς είναι ότι αναπτυσσόμαστε κερδοφόρα και ισορροπημένα, σε όλους επιχειρηματικούς τομείς που εστιάζουμε. Έτσι προσφέρουμε και μεγαλύτερη αξία στους συνεργάτες μας, οι οποίοι αποτελούν και τον κύριο άξονα της επιτυχίας μας. Πιο συγκεκριμένα, η αύξηση τζίρου το 2017 προήλθε κυρίως από τα εντοιχιζόμενα (+24%) και τις μικροσυσκευές(+23%), όπου κερδίσαμε σημαντικό έδαφος, ενώ και στην αγορά της πλύσης (+11%) ενισχύσαμε περαιτέρω την παρουσία μας στην αγορά. Για το μέλλον έχουμε να παρουσιάσουμε πολλές καινοτομίες και στρατηγικές συνεργασίες, που πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τη δυναμική αναπτυξιακή τροχιά που ήδη διαγράφουμε.»

Σε διεθνές επίπεδο τώρα, τα συνολικά θετικά αποτελέσματα αυτά επιβεβαιώνουν τον μακροπρόθεσμο στόχο του ομίλου, που είναι η αύξηση του τζίρου σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη τετραετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρόβλεψη αυτή στηρίζεται στην εντυπωσιακή τεχνογνωσία και στη διαρκή στόχευση στην καινοτομία, βασικά στοιχεία για την συνεχιζόμενη εμπορική του επιτυχία. Με βάση αυτήν τη φιλοσοφία, ο όμιλος έχει καταφέρει να είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στο χώρο των διασυνδεδεμένων οικιακών συσκευών όπως και στις πωλήσεις «έξυπνων συσκευών», ενώ ειδικότερα στα «έξυπνα» πλυντήρια έχει φθάσει στο εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, της τάξης του 61%!

Στηρίζοντας αυτήν τη στρατηγική, ο όμιλος Candy εγκαινίασε πρόσφατα και ένα νέο ιδιόκτητο εργοστάσιο για την κατασκευή «έξυπνων» πλυντηρίων με παραγωγική δυνατότητα 800.000 μονάδων το χρόνο, σε μια συνολική επένδυση 15 εκατομμυρίων ευρώ.

Συνολικά το επιχειρηματικό πλάνο για το 2017-2019 προβλέπει επενδύσεις ύψους 105 εκατομμυρίων ευρώ, οι όποιες θα ενισχύουν την καινοτομία και την ανάπτυξη του ομίλου, όπως και περαιτέρω επενδύσεις σε μάρκετινγκ και δράσεις επικοινωνίας που αξιολογούνται ως σημαντικές για την κάλυψη των ειδικών αναγκών των διαφόρων ομάδων καταναλωτών, στις οποίες απευθύνονται.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης