Η Kraft Heinz ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το κόστος κατά 2 δισ. δολάρια στην πενταετία. Σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος Miguel Patricio δήλωσε πως η εταιρεία θα προχωρήσει σε περικοπές πιο στρατηγικά από ό,τι κατά τη διάρκεια της θητείας των προκατόχων του, όταν τα brands της έχασαν δισ. δολαρίων σε αξία.

«Στο παρελθόν, λαμβάναμε αποφάσεις που ήταν βραχυπρόθεσμες. Αλλάζουμε αυτή τη νοοτροπία» ανέφερε ο Patricio.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Patricio, ο οποίος έγινε πέρυσι διευθύνων σύμβουλος, δήλωσε πως σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μέρος των κεφαλαίων που θα εξοικονομηθούν για την εκ νέου τόνωση των πωλήσεων σε συγκεκριμένα brands, αυξάνοντας τις διαφημιστικές δαπάνες κατά 30% συνολικά.

Δήλωσε πως η εταιρεία θα δώσει με λεπτομέρεια τα σχέδια για τις περικοπές και τα brands σε παρουσίαση στους επενδυτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης