Σημαντική αύξηση παρουσίασαν τα έσοδα α΄ τριμήνου της Hermes International σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα, κυρίως εξαιτίας της ισχυρής ανάπτυξης στην Ασία.

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών ανακοίνωσε ότι τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 2,08 δισ. Ευρώ στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερα κατά 44% σε ετήσια βάση σε σταθερό νόμισμα, και υψηλότερα 33% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν 94% και οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική κατά 20% και 23% αντίστοιχα.

Στη γαλλική αγορά, οι πωλήσεις μειώθηκαν 9% και 1% στην υπόλοιπη Ευρώπη, καθώς το κλείσιμο των καταστημάτων και άλλοι περιορισμοί, επηρέασαν το περιβάλλον.

Όλες οι προϊοντικές κατηγορίες εμφάνισαν ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, σύμφωνα με την Hermes.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προοπτικές για το 2021 παραμένουν δύσκολο να εκτιμηθούν, δεδομένης της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας για τη διάρκεια της πανδημίας.

Μεσοπρόθεσμα, η Hermes επιβεβαίωσε τον στόχο για αύξηση των εσόδων σε σταθερό νόμισμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης