Η Thyssenkrupp θα μπορούσε να πουλήσει το μεγαλύτερο μέρος της μονάδας χαλυβουργίας της, δήλωσε σήμερα η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, σε μια ιστορική μεταστροφή στρατηγικής για τον γερμανικό όμιλο που έχει χτίσει μια κληρονομιά 200 ετών ως βιομηχανικός κολοσσός.

«Τίποτα πια δεν αποκλείεται» απάντησε η Μαρτίνα Μερτζ, ερωτηθείσα από το Reuters εάν η Thyssenkrupp θα μπορούσε να πουλήσει πλειοψηφικό ποσοστό στις δραστηριότητες χαλυβουργίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διευθύνουσα σύμβουλος μίλησε λίγες ώρες αφότου ανακοινώθηκε πως ο πολυεθνικός όμιλος είναι σε συνομιλίες με άλλες εταιρείες της βιομηχανίας χάλυβα αναφορικά με τις δυνατότητες συγκέντρωσης του κλάδου.

Η ίδια δήλωσε ότι η πανδημία του κορωνοϊού ανοίγει νέες δυνατότητες συνεργασίας.

«Εξετάζουμε όλο το εύρος των επιλογών» σημείωσε η Μερτζ σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους. «Αυτό σημαίνει ότι εξετάζονται όλες οι μορφές συγκέντρωσης, συμπεριλαμβανομένων των συγχωνεύσεων, των εξαγορών, του να αποκτήσουμε εμείς ομοειδείς μας εταιρείες και του να αναπτύξουμε εμείς τη μονάδα ανεξάρτητα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γεγονός ότι η μονάδα χάλυβα δεν θεωρείται πλέον σημαντικό κομμάτι της Thyssenkrupp αποτελεί μια θεμελιώδη μεταστροφή για την εταιρεία, που γεννήθηκε το 1811, όταν ο Φρίντριχ Κρουπ έστησε ένα εργοστάσιο χυτοχάλυβα.

Οι δραστηριότητες χάλυβα, οι δεύτερες μεγαλύτερες στην Ευρώπη βάσει πωλήσεων, πλήττονται από τη χαμηλότερη ζήτηση, τις φθηνές κινεζικές εισαγωγές και την αποτυχημένη προσπάθεια συγχώνευσης με την ευρωπαϊκή μονάδα της Tata Steel, μια συμφωνία που μπλοκαρίστηκε λόγω ανησυχιών για μονοπώλιο.

Η ανακοίνωση αυτή επισπεύδει την «αποσυναρμολόγηση» της Thyssenkrupp, μια διαδικασία που ξεκίνησε πέρυσι, όταν ο όμιλος πούλησε το «πετράδι του στέμματος»: τη μονάδα ανελκυστήρων. Κάποιοι επενδυτές υποστηρίζουν ότι ο όμιλος, που κατασκευάζει τα πάντα -από εξαρτήματα αυτοκινήτων έως υποβρύχια- θα πρέπει να σπάσει σε κομμάτια για να μεγιστοποιηθεί η αξία του.

Η μετοχή της εταιρείας κατέγραψε νωρίτερα άνοδο 3,2%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης