Οι πωλήσεις των Lego αυξήθηκαν κατά 14% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι, ανακοίνωσε σήμερα η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.

Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη τη συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.

Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της, η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, τη Mattel, και τη Hasbro.

«Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορωνοϊού, όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego» είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους» ανέφερε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας το 2017.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης