Από μεγάλες επενδύσεις στις υποδομές των οποίων η αξία τοποθετείται από 75 έως 100 δισ. ευρώ (μελέτη της PwC ανεβάζει το ύψος τους ωστόσο στα 210 δισ. ευρώ) έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης κατά τη σημερινή ετήσια γενική συνέλευση μετόχων.

Όπως είπε, η εισηγμένη κατά την περίοδο της κρίσης υλοποίησε επενδύσεις της τάξης των 2 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Στηρίξαμε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, διατηρώντας τις καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας, ιδίως στην περιφέρεια. Δηλώνουμε ότι θα είμαστε παρόντες και στη νέα εποχή που θα ξεκινήσει σύντομα. Το μόνο που ζητούμε είναι το αυτονόητο. Ισότιμη μεταχείριση. Ισότιμη μεταχείριση στο κόστος χρηματοδότησης, στην ευκολία πρόσβασης σε κεφάλαια, στην φορολογία, στην πληρωμή των υποχρεώσεων του κράτους. Κι ειδικά στη φορολογία, επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι δεν έχει νόημα να μιλάμε για τον συντελεστή φορολογίας εισοδήματος, αλλά για τη συνολική φορολογική επιβάρυνση των επιχειρήσεων, η οποία αθροιστικά είναι ίσως από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως» τόνισε.

Νέα έργα

Ο κ. Περιστέρης πρόσθεσε ακόμη ότι η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων όπου συμμετείχε η εταιρεία συνέδραμε άμεσα στην οικονομία. Το 2017 ο όμιλος συνέχισε το επενδυτικό πρόγραμμα σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, στον τομέα της βιομηχανίας και στην εξόρυξη καυστικής μαγνησίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη ενέργεια, στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ο όμιλος φθάνει στο ορόσημο των 1000 MW, όπως ανέφερε.

«Σχεδιάζουμε την άμεση υλοποίηση νέων επενδύσεων 300 MW στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, ενώ παράλληλα προωθούμε δύο σημαντικότατα έργα αποθήκευσης ενέργειας συνολικού ύψους 800 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα υβριδικό έργο στην Κρήτη με 93 MW υδροηλεκτρικό και 90 MW αιολικό, που θα είναι το μεγαλύτερο υβριδικό έργο στην Ευρώπη και μια δεύτερη επένδυση αντλησιοταμίευσης στην Αμφιλοχία 680 MW» σημείωσε ο κ. Περιστέρης.

Στις κατασκευές, η υπογραφή της σύμβασης του αεροδρομίου στο Καστέλι τοποθετείται μέσα στη χρονιά. Η συμβασιοποίηση του νότιου τμήματος του οδικού άξονα Ε-65 έχει καθυστερήσει, γεγονός που σχετίζεται με τη λήψη έγκρισης από τις Βρυξέλλες, η οποία εκτιμάται ότι θα δοθεί εντός των επόμενων εβδομάδων.

Στις παραχωρήσεις, η εταιρεία συνεχίζει την προσπάθεια μεγέθυνσης του χαρτοφυλακίου σε έργα ΣΔΙΤ και παραχωρήσεων. Προς την κατεύθυνση αυτή σχεδιάζεται η ίδρυση εταιρείας στην “ομπρέλα” της οποίας θα τεθούν οι δύο αυτές κατηγορίες έργων (ΣΔΙΤ, παραχωρήσεις).

Η εισηγμένη θα δώσει το “παρών” στους διαγωνισμούς για την κατασκευή των αεροδρομίων στο Βουκουρέστι και τη Σόφια, αλλά και στα έργα διαχείρισης απορριμμάτων που αναμένεται να προκηρυχθούν.

Σημειώνεται ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ συνέδραμε στην αποκατάσταση των ζημιών του περασμένου Φθινοπώρου στη Μάνδρα. Συγκεκριμένα ανακατασκεύασε το πρώτο νηπιαγωγείο Μάνδρας, 25 χιλιόμετρα οδοποιίας, αποκατέστησε τις αντιπυρικές ζώνες και πραγματοποίησε δωρέες μηχανημάτων και οχημάτων για τις ανάγκες του Δήμου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης