Αποστολή: Σωτήρης Σκουλούδης

Ο πρώτος ελληνικός μηλίτης έγινε πραγματικότητα και πλέον μπορείτε να τον απολαύσετε στο ποτήρι ή στο μπουκάλι σας σε όλη τη χώρα! Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δημοφιλές ποτό στο εξωτερικό, με κύρια συστατικά τον ζύθο και φυσικά το μήλο, το οποίο μέχρι πρότινος εισαγόταν στην Ελλάδα σε συγκεκριμένα κυρίως τουριστικά σημεία , αφού το νομοθετικό πλαίσιο δεν επέτρεπε την εγχώρια παραγωγή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από διαβουλεύσεις όμως της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την κυβέρνηση, επετεύχθη η αλλαγή του σχετικού νόμου (ψηφισμένου το… 1923) και από τον περασμένο Αύγουστο ξεκίνησε τη λειτουργία της η πρώτη γραμμή παραγωγής μηλίτη στο εργοστάσιο της Πάτρας. Ήδη παράγονται περίπου 3 εκατομμύρια λίτρα ετησίως, με προοπτική τα επόμενα χρόνια η παραγωγή να ξεπεράσει τα 6,5 εκατομμύρια λίτρα μηλίτη τον χρόνο. 

Η εταιρεία επένδυσε άμεσα 1,5 εκατομμύρια ευρώ για να κατασκευαστεί η γραμμή παραγωγής στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, δημιούργησε 65 νέες θέσεις εργασίας, συνεργάζεται -κατά πάγια πρακτική της- εξ’ ολοκλήρου με έλληνες παραγωγούς και πλέον οι ετικέτες «Μηλοκλέφτης» και «Strongbow» είναι διαθέσιμες για τους καταναλωτές, που επιθυμούν να γευτούν μια νέα δροσιτιστική επιλογή.

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κατά την ξενάγηση των δημοσιογράφων στη γραμμή παραγωγής μηλίτη του εργοστασίου της Πάτρας, τόνισε: «Σήμερα είναι μία ημέρα μεγάλης χαράς για εμάς αφού καταφέραμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή δύο προϊόντων μηλίτη υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα. Υπηρετούμε πιστά τη στρατηγική μας για εγχώρια παραγωγή των προϊόντων μας, ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα μας. Δέσμευσή μας είναι να εξακολουθήσουμε να αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τις ελληνικές εταιρίες και την ελληνική οικονομία εν γένει».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το zougla.gr είχε μια σύντομη συνομιλία μαζί του, στην οποία ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης ανέφερε πως «είναι κρίμα για την ελληνική οικονομία να εισάγει προϊόντα που θα μπορούσε να παράγει. Την επόμενη μέρα της ψήφισης του σχετικού νόμου, ξεκίνησε αμέσως η επένδυση και μέσα σε ένα εξάμηνο φτάσαμε στο σημείο να παράγουμε τον ελληνικό μηλίτη, με απόλυτο θετικό αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία. Ο μηλίτης δεν είναι απλά παραγόμενο προϊόν από την εταιρεία μας, αλλά πρόκειται για μια 100% ελληνική παραγωγή από το μήλο, μέχρι τον καταναλωτή». 

Ερωτώμενος για τις προσδοκίες του σχετικά με αυτή την επένδυση, μιας και πρόκειται για ένα εν πολλοίς άγνωστο προϊόν ακόμα στο ελληνικό κοινό, το στέλεχος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απάντησε: «Ο βασικός μας στόχος ήταν να χτίσουμε αυτήν την κατηγορία, γιατί ελάχιστοι γνωρίζουν τον μηλίτη στην Ελλάδα, δηλαδή να εκπαιδεύσουμε τον καταναλωτή ο οποίος ψάχνει να βρει ένα προϊόν με φυσικά χαρακτηριστικά και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, για να ξεδιψάσει. Θεωρούμε ότι πολύ σύντομα αυτή η κατηγορία θα πιάσει έναν όγκο πωλήσεων που θα ικανοποιεί τις επενδύσεις που έχουμε κάνει, ενώ μέσα στους στόχους είναι βεβαίως και οι εξαγωγές, με πρώτο προορισμό την Κύπρο».

Δείτε τη συνέντευξη:

 

 

Ο φακός του zougla.gr ξεναγήθηκε στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και σας παρουσιάζει τα «μυστικά» της γραμμής παραγωγής του πρώτου ελληνικού μηλίτη!

 

Δείτε στο ρεπορτάζ από το εργοστάσιο της Πάτρας τον τρόπο με τον οποίο παρασκευάζεται ο μηλίτης:

 

 

Τα προϊόντα:

 

Φωτογραφίες από το εργοστάσιο:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης