Περισσότερους από 50.000 επισκέπτες υποδέχτηκε χτες Κυριακή, σε μόλις μία ημέρα, η 83η Διεθνής ‘Εκθεση Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρείας ΔΕΘ-Helexpo AE.

«Η ροή του κόσμου τη δεύτερη ημέρα της 83ης ΔΕΘ ήταν εντυπωσιακή και σαφώς μεγαλύτερη από την αντίστοιχη περσινή Κυριακή της διοργάνωσης. Ακόμα όμως και το Σάββατο, ημέρα με έντονη πολιτική χροιά για τη ΔΕΘ, κατά την οποία συνήθως οι επισκέπτες είναι πιο περιορισμένοι, ο κόσμος δεν πτοήθηκε και επέλεξε να επισκεφθεί την Έκθεση» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλο ενδιαφέρον προσελκύει το αμερικανικό περίπτερο, 13, στο οποίο οι επισκέπτες κάνουν ουρές για να δουν από κοντά τις καινοτομίες των αμερικανικών εταιρειών-κολοσσών που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και στη ΔΕΘ στο πλαίσιο της συμμετοχής των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας.

Συνεχείς δε είναι οι εκδηλώσεις που διοργανώνονται στον κεντρικό χώρο του περιπτέρου που έχει διαμορφωθεί για τον σκοπό αυτό.

Ανάλογη κινητικότητα διαπιστώνεται και στο περίπτερο 12, όπου περισσότερες από 100 ελληνικές startups παρουσιάζουν το αύριο του ελληνικού επιχειρείν, σε μια πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και της ΔΕΘ-Helexpo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «θερμοκρασία ανεβαίνει» και στο περίπτερο 17, όπου διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Hall Of Games, ένα entertainment πάρκο που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, αφού γίνεται παρουσίαση και αναδρομή από τα παλαιά arcade games, με τα οποία μεγάλωσε η προηγούμενη γενιά, έως και τα πιο προωθημένα virtual reality games, με τα οποία ζει η σημερινή.

Με υψηλή αισθητική, για πέμπτη χρονιά, η Cheapart φιλοξενεί έργα επιλεγμένων καλλιτεχνών από οκτώ χώρες.

Tη φετινή διοργάνωση πλαισιώνουν το 25/25 -ένα project με αφορμή τον καλλιτεχνικό διάλογο ανάμεσα σε 25 σχεδιαστές κοσμήματος και 25 εικαστικούς- η performance “Paper Waster Press” του Peter Max Lawrence, καθώς και το “In Context”, με έργα μεγαλύτερων διαστάσεων, από τους προσκεκλημένους εικαστικούς Ντορίνα Μάλλιου και Ελένη Τσαμαδιά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης