Η κατασκευαστική εταιρεία «Μηχανική» έδωσε στη δημοσιότητα επίσημη απάντηση σε δημοσιεύματα τα οποία έκαναν λόγο για κακοτεχνίες που διαπιστώθηκαν και εντοπίστηκαν σε δημόσια έργα την κατασκευή των οποίων είχε αναλάβει η εν λόγω κατασκευαστική.

Επισημαίνεται πώς με επιστολή του ιδίου του Προδρόμου Εμφιετζόγλου η οποία δημοσιεύτηκε προ ημερών έγινε γνωστή ευρύτερα η αντιπαράθεση μεταξύ της εταιρείας «Μηχανική» και του Υπουργού Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή. Η αντιπαράθεση αυτή μεταφέρθηκε πλέον και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού η εν λόγω επιστολή απεστάλη στην αρμόδια Επίτροπο της Κομισιόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η απάντηση της εταιρείας «Μηχανική» στα εν λόγω δημοσιεύματα με αναφορές σε κακοτεχνίες κλπ έχει ως εξής: 

«Αναφορικά με πληροφορίες που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας, σχετικά με «κακοτεχνίες» στο Τεχνικό Τ6 του έργου «Κατασκευή νέας χάραξης στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη από χ.θ. 58+490 έως χ.θ. 63+060, από χ.θ. 67+073 έως χ.θ. 70+798 και από χ.θ. 71+730 έως χ.θ. 73+227 (Α’ Φάση)», διευκρινίζουμε τα εξής:

1. H Μηχανική Α.Ε. ολοκλήρωσε την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου το 2009 και μετά την πάροδο του χρόνου της υποχρεωτικής συντήρησης, παρελήφθη οριστικά πριν από 8 χρόνια από το Υπουργείο, χωρίς καμία παρατήρηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

2. Λάβαμε, πολύ ώρα μετά την διαρροή των πληροφοριών, το email που επισυνάπτουμε από την κα Zoryana Strutynska της εταιρείας Geotest.

3.Όπως προκύπτει από την αλληλογραφία, οι εργασίες πραγματογνωμοσύνης είναι σε εξέλιξη. Ειδικότερα, βρίσκονται στην φάση της συλλογής εκτιμήσεων από τους εμπλεκόμενους φορείς.

4.Οι σκόπιμες διαρροές πληροφοριών που κάνουν λόγο για δήθεν «πόρισμα» του ΤΕΕ, συμπίπτουν χρονικά – όλως περιέργως – με την μάταιη προσπάθεια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να πλήξει το κύρος και την αξιοπιστία της Εταιρείας μας. 

Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση, ότι θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο τρόπο το κύρος της 45ετούς ιστορίας της Εταιρείας και τους κόπους των εργαζομένων μας, οι οποίοι εργάστηκαν με συνέπεια, προκειμένου να παραδώσουν αξιόπιστα και πλήρως λειτουργικά πάνω από 100 έργα στην Ελλάδα». 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης