Αυτά είναι τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας που «απογειώνονται»!

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020, 17:20
Αυτά είναι τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας που «απογειώνονται»!

Τα τελευταία τρία χρόνια, από όταν δηλαδή ανέλαβε η Fraport Greece την αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, οι αερολιμένες μας εκσυγχρονίζονται διαρκώς, επεκτείνονται και πλέον προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους επιβάτες, Έλληνες και τουρίστες. 

Το συνολικό κόστος του επενδυτικού προγράμματος της Fraport Greece ανήλθε τελικώς στα 440 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα συνολικά άμεσα έσοδα που θα έχει το ελληνικό δημόσιο θα ξεπεράσει σε βάθος 40ετίας -όσο είναι και η σύμβαση παραχώρησης- τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ!

Έμμεσα, τα κέρδη για τη χώρα θα είναι πολύ περισσότερα, αφού όσο καλύτερες, πιο άνετες, πιο ασφαλείς και πιο φιλικές είναι οι υποδομές μιας τουριστικής χώρας για τους ταξιδιώτες, τόσο πιο ελκυστικοί γίνονται και οι προορισμοί της, τόσο πιο εύκολα θα γεμίζουν τα ξενοδοχεία, η εστίαση, τα μουσεία και οι παραλίες της! Και αυτό συνεπάγεται κέρδη για το σύνολο της εθνικής οικονομίας...

Ήδη, από την Κέρκυρα μέχρι τη Ρόδο και από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Χανιά ο εργοταξιακός «πυρετός» δεν άφησε μέρα να πάει χαμένη, με αποτέλεσμα τα έργα στα 11 από τα 14 αεροδρόμια να έχουν ολοκληρωθεί.

Αναλυτικά τα έργα στα 11 αεροδρόμια που είναι έτοιμα για «απογείωση»

Στη Ζάκυνθο, υλοποιήθηκε η ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού οπότε τα check-in αυξήθηκαν κατά 35% και τα σημεία ασφαλείας κατά 150%.

Στο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» των Χανίων αναδιοργανώθηκε πλήρως ο αεροσταθμός, οι πύλες αυξήθηκαν κατά 25% και τα σημεία ασφαλείας και ελέγχου διπλασιάστηκαν. Ανάλογες εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιήθηκαν και στον διάδρομο αποπροσγείωσης.

Στο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας, επεκτάθηκε ο τερματικός σταθμός κατά 2.029τ.μ. όπου πλέον εφαρμόζεται ο «push-back» τρόπος στάθμευσης των αεροσκαφών και άρα επιτυγχάνεται η πλήρης αξιοποίηση της χωρητικότητας των αεροδρομίων.

Στην ηπειρωτική χώρα, ένα ακόμα αεροδρόμιο που άλλαξε εντελώς είναι αυτό του Ακτίου, το οποίο επεκτάθηκε κατά 2.381τ.μ, αναμορφώθηκε και έχει πλέον 14 check-in, 8 πύλες αναχώρησης και διπλάσια σημεία ασφαλείας.

Στη Σάμο έχουν προκύψει αύξηση του αριθμού των check-in, των πυλών αναχώρησης και των σημείων ασφαλείας από την επέκταση κατά 1.550τ.μ., όπως επίσης και στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, όπου πραγματοποιήθηκαν εργασίες επέκτασης κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνισης του υπάρχοντος αεροσταθμού που είχε ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, τον διπλασιασμό των ιμάντων παραλαβής αποσκευών.

Η Μυτιλήνη έχει ένα εκ βάθρων ολοκαίνουριο σύγχρονο και άνετο αεροδρόμιο συνολικής έκτασης 7.185τ.μ, ενώ τα έργα που ολοκληρώθηκαν και στο αεροδρόμιο «Άννα Πολλάτου» της Κεφαλονιάς έχουν δώσει έναν νέο αεροσταθμό επιφάνειας 10.700τ.μ., γεγονός που σημαίνει αυξημένα check-in κατά 70%, με διπλάσια σημεία ασφαλείας και διπλάσιες πύλες αναχωρήσεων.

Το ολοκαίνουριο και κατά 3.450 τ.μ. μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Μυκόνου, ένα στολίδι για το νησί, συνδυάζει την κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική σε ένα σύγχρονο αεροδρομικό περιβάλλον με μοντέρνα συστήματα.  

Το αεροδρόμιο της Ρόδου, το δεύτερο μεγαλύτερο που διαχειρίζεται η Fraport Greece μετά και το «Μακεδονία», έχει πλέον μια εντελώς διαφορετική εικόνα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο αεροδρόμιο διεθνών προδιαγραφών, άνετο και φιλικό προς το επιβατικό κοινό.

Το ίδιο ισχύει και για το «Ιωάννης Καποδίστριας» της Κέρκυρας που παραδόθηκε μόλις πριν από λίγες ημέρες. Ο νέος τερματικός σταθμός επιφάνειας 10.350τ.μ. ως επέκταση του υφιστάμενου φιλοξενεί 28 check-in, 8 σημεία ελέγχου και 12 πύλες αναχώρησης.

Τα τρία αεροδρόμια στα οποία οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες είναι εκείνα της Κω, της Σαντορίνης και το εμβληματικό «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020, 17:25