Αύξηση 18,8% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Frigoglass το πρώτο τρίμηνο 2019 και ανήλθαν στα 125,56 εκατ. ευρώ έναντι 105,66 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 18,88 εκατ. ευρώ από 13,12 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2018, αυξημένα κατά 43,9%, ενώ τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 40,4%, σε 18,42 εκατ. ευρώ από 13,12 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε 12,99 εκατ. ευρώ από 8,25 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 57,4%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: «Το 2019 αποτελεί άλλο ένα έτος που ξεκίνησε δυναμικά για την εταιρεία μας. Αξιοποιώντας την ανοδική πορεία του 2018, πετύχαμε διψήφια αύξηση πωλήσεων και EBITDA στο πρώτο τρίμηνο. Η επίδοση αυτή αποδεικνύει τη σταθερή μας προσήλωση στη στρατηγική συνεργασία με τις εταιρείες αναψυκτικών και ποτών, μέσω καινοτόμων, ανταποκρινόμενων στις απαιτήσεις της αγοράς και υψηλής ποιότητας επαγγελματικών ψυγείων, καθώς και στις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες μείωσης του λειτουργικού κόστους. Λαμβάνουμε σημαντικές πρωτοβουλίες ώστε να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να βελτιώσουμε την κοστολογική μας δομή, εξορθολογίζοντας περαιτέρω την παραγωγική μας βάση. Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ενισχύουν τις προσδοκίες μας για αύξηση πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου κέρδους το 2019».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης