«Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν «διακριτό χαρακτήρα» στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας» αποφάσισε το Δικαστήριο της Ε.Ε. επικυρώνοντας επί της ουσίας άλλη απόφαση που είχε ληφθεί το 2016 από το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO).

Σύμφωνα με την απόφαση, οι τρεις παράλληλες γραμμές που συνιστούν το εμπορικό σήμα της εταιρείας αθλητικών ειδών «είναι ένα συνηθισμένο σήμα» και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να τεθεί υπό προστασία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υπόθεση εκδικάστηκε έπειτα από προσφυγή της βελγικής εταιρείας υποδημάτων Shoe Branding Europe.

Σημειώνεται ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει εμπλακεί σε μία μακροχρόνια δικαστική διαμάχη με τη βελγική εταιρεία, η οποία το 2009 διεκδίκησε δικαστικά και πέτυχε να χρησιμοποιεί δύο παράλληλες γραμμές ως εμπορικό σήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης