Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία μη-αλκοολούχων ποτών και μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Το όνομά της συνδυάζει την ιστορία της Coca-Cola, του πιο διάσημου αναψυκτικού στον κόσμο, και μιας ελληνικής βιομηχανίας που για δεκαετίες αναπτύσσεται καινοτομώντας, έχοντας έτσι ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας.

Η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που της επιτρέπει να είναι δίπλα στους καταναλωτές, σε κάθε στιγμή της ημέρας τους, καλύπτοντας τις προτιμήσεις τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.Σταθερός της στόχος η επίτευξη της βιώσιμης ανάπτυξη της εταιρείας, αξιοποιώντας το μοναδικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, μαζί με τους ανθρώπους της και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον, την οικονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο επίκεντρο της δραστηριότητας της Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκονται οι άνθρωποί της. Η εταιρεία απασχολεί 1.500 εργαζόμενους, που την έχουν κατατάξει ανάμεσα στους δέκα κορυφαίους εργοδότες στη χώρα (Best Workplaces 2018). Παράλληλα, η εταιρεία αποτελεί και εργοδότη επιλογής για τη νέα γενιά (έρευνα GENY, kariera.gr), αποτελώντας έτσι τη μοναδική εταιρεία του κλάδου τροφίμων και ποτών που βρίσκεται ταυτόχρονα στην πρώτη δεκάδα των δύο σημαντικότερων ερευνών για το εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας.

​Από το 2015 μέχρι σήμερα η Coca – Cola Τρία Έψιλον έχει επενδύσει 37 εκατ. ευρώ στις παραγωγικές της μονάδεςΑπό το 2015 μέχρι σήμερα η Coca – Cola Τρία Έψιλον έχει επενδύσει 37 εκατ. ευρώ στις παραγωγικές της μονάδες: στο Σχηματάρι Mega-Plant, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών, αλλά και στο εργοστάσιο εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στο Αίγιο. Στην επένδυση αυτή προστίθενται και τα 57 εκατ. ευρώ που έχει επενδύσει συνολικά ο όμιλος Coca-Cola HBC για τη διαμόρφωση και λειτουργία εδώ στην Ελλάδα, της μονάδας υποστήριξης πληροφοριακών συστημάτων του Ομίλου για 19 χώρες. Η Coca- Cola Τρία Έψιλον παράγει το 96% των προϊόντων της στην Ελλάδα, με άμεση και έμμεση δραστηριότητα που αντιστοιχεί στο 0.5% του ΑΕΠ. Η προστιθέμενη αξία της για την οικονομία υπολογίζεται στα 924 εκατ. ευρώ, με 21.300 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Είναι μία εταιρεία που όσο περισσότερο αναπτύσσεται, τόσα περισσότερα επιστρέφει στην κοινωνία, τη νέα γενιά και το περιβάλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρησιμοποιώντας ήδη 100% ανακυκλώσιμα υλικά συσκευασίας και εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση της ενέργειας, τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ξεκίνησε τη σταδιακή χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού (rPΕΤ) στις συσκευασίες αναψυκτικών που παράγει στην Ελλάδα. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ήδη πετύχει: Ανακύκλωση 96.5% των αποβλήτων της παραγωγικής διαδικασίας, εξοικονόμηση 300 τόνων πλαστικού ετησίως με τις φιάλες αναψυκτικών Light Weight, χρήση 27% λιγότερου πλαστικού στο ΑΥΡΑ Bloom, 18% στο ΑΥΡΑ ActiveCap και 24% στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, 100% ηλεκτρική ενέργεια προερχόμενη από ΑΠΕ, μειώνοντας το ανθρακικό της αποτύπωμα κατά 48,7% σε σχέση με το 2016.

​Οι σημαντικές επενδύσεις της Coca-Cola Τρία Έψιλον δεν περιορίζονται σε υποδομές αλλά και σε δράσεις προσανατολισμένες στην υποστήριξη της νέας γενιάςΟι σημαντικές επενδύσεις της Coca-Cola Τρία Έψιλον δεν περιορίζονται σε υποδομές αλλά και σε δράσεις προσανατολισμένες στην υποστήριξη της νέας γενιάς. Το πρόγραμμα Youth Empowered βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2017 με σκοπό την επαγγελματική ενδυνάμωση των νέων. Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να δώσει σε νέους 18-30 ετών, που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, από στελέχη της αγοράς που συμμετέχουν εθελοντικά στο πρόγραμμα, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης και να επιτύχουν μία θετική αλλαγή στη ζωή τους.

Μέσα σε μόλις έναν χρόνο από την έναρξη του προγράμματος Youth Empowered, περισσότεροι από 5.690 νέοι είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα www.youthempowered.gr, ενώ συνολικά 550 νέοι έχουν παρακολουθήσει τα 4physicaltrainings του προγράμματος, με το 98% των συμμετεχόντων να δηλώνει ότι βοηθήθηκε ουσιαστικά από το πρόγραμμα. 143 στελέχη της αγοράς έχουν προσφέρει 1.726 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης με 23 εταιρείες και φορείς να στηρίζουν το πρόγραμμα. Στόχος του προγράμματος είναι μέχρι το 2020, να βοηθήσει 20.000 νέους, ώστε να θέσουν τις βάσεις για το μέλλον τους.

Στη Θεσσαλονίκη υλοποιείται το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις». Από το 2012 το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς στη Θεσσαλονίκη να αλλάξουν τη σχολική τους καθημερινότητα. Σκοπός του να ανταποκριθεί στις αυξημένες τοπικές ανάγκες για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών, αναλαμβάνοντας τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση σχολικών κτιρίων στη Θεσσαλονίκη. Με την παράδοση δύο ακόμη ανακαινισμένων σχολικών κτηρίων στην έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, το πρόγραμμα έχει ανακαινίσει συνολικά 16 σχολικά κτίρια, μέσα από μία συνολική επένδυση που αγγίζει τα 1,6 εκ. ευρώ, βελτιώνοντας τη σχολική καθημερινότητα περισσότερων από 5.000 μαθητών και εκπαιδευτικών κάθε χρόνο.

Καινοτομία για ανάπτυξη της αγοράς με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές

Σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola σεβόμενοι τις επιθυμίες των καταναλωτών και με ενδιαφέρον για την υγεία και ευεξία τους εξελίσσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους, προσφέροντας στους καταναλωτές τα προϊόντα που αυτοί θέλουν, με λιγότερη ζάχαρη. Συγκεκριμένα, διαθέτουν 13 διαφορετικά προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες σε 7 διαφορετικές συσκευασίες, ενώ το 49,3% των πωλήσεων είναι από προϊόντα χωρίς ζάχαρη.

​Μέσα από πολλές δράσεις και πρωτοβουλίες η εταιρεία καλεί τους ανθρώπους και τους συνεργάτες της να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους και να σκεφτούν νέες ιδέες που απαντούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της αγοράςΗ καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά της δραστηριότητας της Coca-ColaΤρία Έψιλον. Μέσα από πολλές δράσεις και πρωτοβουλίες η εταιρεία καλεί τους ανθρώπους και τους συνεργάτες της να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους και να σκεφτούν νέες ιδέες που απαντούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της αγοράς.

Μία από τις σημαντικότερες δράσεις στο πλαίσιο αυτό είναι τo “Innovation Days”, η διήμερη συνάντηση καινοτομίας που πραγματοποιεί η εταιρεία. Εκεί, μαζί με πελάτες, συνεργάτες και τους ανθρώπους της, ανακαλύπτουν ευκαιρίες καινοτομίας πίσω από κάθε περίσταση κατανάλωσης, παράγουν νέες ιδέες για την ανάπτυξη της αγοράς και διερευνούν ανερχόμενες καταναλωτικές τάσεις ώστε να ενισχύσουν τη συνολική αγοραστική εμπειρία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης