Το παραδοσιακό εμπόριο οφείλει να προσεγγίσει το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν επέκταση της εμπορικής δραστηριότητας, σημειώνει ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης με αφορμή την υπογραφή του Κώδικα Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στη δήλωσή του ο κ. Κορκίδης αναφέρει ότι: «ο κώδικας είναι ένα απαραίτητο πλαίσιο για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών, την προστασία προσωπικών δεδομένων και την ασφάλεια των συναλλαγών για online αγορές. Ορθά στον κώδικα υπογραμμίζεται ότι ο καταναλωτής έχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης από την αγορά του. Συγκεκριμένα, πριν ο καταναλωτής δεσμευτεί συμβατικώς, ο προμηθευτής πρέπει να τον ενημερώσει, με σαφή, ευκρινή και κατανοητό τρόπο, στη γλώσσα του, για το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει αναιτίως και αζημίως, εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζει από το χρονικό σημείο που καθορίζει κάθε φορά ο νόμος, καθώς και για τους όρους, τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις και τη διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αλλά και για τις συνέπειες από την άσκηση, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα κάθε προϊόντος και υπηρεσίας. Το παραδοσιακό εμπόριο οφείλει να προσεγγίσει το ηλεκτρονικό εμπόριο σαν επέκταση της εμπορικής δραστηριότητας, αφού η φυσική έδρα μιας επιχείρησης είναι πλεονέκτημα για τον έμπορο και σιγουριά για τον καταναλωτή».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης