Στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε επτά νέες αγορές, μεταξύ των οποίων η Κίνα, η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, η Τουρκία, αλλά και το “δημοφιλές” μεταξύ των επιχειρηματιών Κοσσυφοπέδιο, στρέφει το βλέμμα της για το 2012 η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ ΑΕ).

Η εξωστρέφεια αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία, η οποία μάλιστα εκτιμά ότι το εκθεσιακό της πρόγραμμα θα αποδώσει φέτος για πρώτη φορά κέρδη -70.000 έως 100.000 ευρώ- ή έστω «δεν θα είναι ζημιογόνο», όπως διευκρίνισε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ ΑΕ, Τάσος Τζήκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο εκθεσιακό πρόγραμμα περιλαμβάνει 13 δράσεις στο εξωτερικό (συμμετοχή σε οκτώ διεθνείς εκθέσεις και πέντε επιχειρηματικές αποστολές) και αναπτύσσεται σε τρεις γεωγραφικούς άξονες: πρώτον, σε βαλκανικές χώρες, όπως το Κοσσυφοπέδιο και η Αλβανία, που έχουν μεγάλη ζήτηση ως εκθεσιακός προορισμός. Δεύτερον, τις αγορές με έντονη παρουσία της ελληνικής ομογένειας (ΗΠΑ, Αυστραλία, Κύπρος) και τρίτον, τις περιοχές που αναπτύσσονται αλματωδώς (Κίνα και Τουρκία).

Σύμφωνα με τον κ.Τζήκα, προκειμένου να καταγράψει τις ανάγκες και να συμπυκνώσει τη διαθέσιμη τεχνογνωσία, η ΔΕΘ κατήρτισε το πρόγραμμα σε συνεργασία με φορείς της Β.Ελλάδας, όπως τα επιμελητήρια Εμποροβιομηχανικό, Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών, το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών-Σπουδών του Συνδέσμου Εξαγωγέων και το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο. Παράλληλα, συνεργάστηκε με τη Γενική Γραμματεία Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, τον οργανισμό «Invest in Greece» και τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ).

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΔΕΘ ΑΕ, Θεόδωρος Σουμπάσης, διευκρίνισε ότι η επιχειρησιακή επαναδραστηριοποίηση της ΔΕΘ, με αιχμή του δόρατος τις ξένες αγορές, θα επιτρέψει στην εταιρεία -την οποία χαρακτήρισε «κοιμώμενο γίγαντα»- να λειτουργήσει ως ατμομηχανή για την οικονομία, τοπική και εθνική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Eπιμέλεια:Xρήστος Μαζάνης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης