• Πρώτη χρονιά λειτουργικής κερδοφορίας και ανάπτυξη πωλήσεων 22,6% (like for like)
• Ενίσχυση μεριδίων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες
• 25 εκατ. επισκέπτες στα καταστήματα Public το 2015
• 32 εκατ. επισκέπτες στα 2 e-shop της εταιρίας
• 800.000 ειδικές παραγγελίες πελατών για σπάνια βιβλία και προϊόντα από το εξωτερικό

Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), μέλος του Ομίλου Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, εν μέσω του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος στη χώρα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική πορεία που καταγράφει στην ελληνική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, το 2015 αποτέλεσε έτος ορόσημο για την εταιρία, καθώς ολοκληρώνοντας 10 χρόνια λειτουργίας η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), κατέγραψε, για πρώτη χρονιά, λειτουργική κερδοφορία. Τα ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων – EBITDA) της κλειόμενης χρήσης 2015 διαμορφώθηκαν κερδοφόρα και ανήλθαν στο ποσό των €146.285 έναντι ζημιών € –9.942.882 της χρήσης 2014.

Ο κύκλος εργασιών σημείωσε σημαντική αύξηση like for like της τάξης του 22,6%. Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της χρήσης 2015 ανήλθε στο ποσό των €222.538.358 έναντι €181.580.497 το 2014. Στα θετικά αποτελέσματα συνέβαλλε αποφασιστικά το δυνατό εμπορικό πλάνο της εταιρίας που επέφερε σημαντική ενίσχυση των μεριδίων σε όλες τις προϊόντικές κατηγορίες. Τα Public αναδείχτηκαν σε #1 retailer στις πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, action cameras & drones, βιβλίων, ταινιών, μουσικής και εισιτηρίων θεαμάτων. Σημαντική ήταν και η συμβολή των εποχικών κατηγοριών στην αύξηση των πωλήσεων παράλληλα με την ενίσχυση του μεριδίου των καταστημάτων Public σε όλες τις προϊόντικές κατηγορίες.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Retailworld AE, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Παρά το ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον, το 2015 σηματοδοτήθηκε από την επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας. Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ενώ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική ανάπτυξης μεριδίων των Public στην αγορά των προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που με τη συμπλήρωση των 10 χρόνων επιτυχούς παρουσίας μας σε Ελλάδα και Κύπρο έχουμε καταγράψει μία τόσο δυναμική πορεία αποτελώντας μία από τις αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων και Κυπρίων καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε στοχεύοντας πάντα στο χαμόγελο των επισκεπτών μας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καταλύτη για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public, αποτελεί επιπλέον και η ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρίας που δίνει έμφαση στον πελάτη. Την ανάδειξη των Public σε μία από τις ισχυρότερες αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου επιβεβαιώνει το γεγονός ότι, κατά το 2015, 25 εκατ. καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήματα του δικτύου, ενώ 32 εκατ. εμπιστεύτηκαν τα 2 e-shops της εταιρείας, σε Ελλάδα και Κύπρο, υλοποιώντας 800.000 ειδικές παραγγελίες σε δυσεύρετα βιβλία και προϊόντα του εξωτερικού.

Τέλος, η πελατοκεντρική φιλοσοφία των Public αποτυπώνεται στις 11 διακρίσεις που απέσπασε η εταιρεία, κατά το 2015, για την εξυπηρέτηση & την ανάπτυξη του omnichannel καταδεικνύοντας τη βελτίωση σε όλους τους δείκτες του customer service.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης