Θύμα κυβερνοεπίθεσης η Lloyds Banking Group

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017, 09:08
Θύμα κυβερνοεπίθεσης η Lloyds Banking Group
Η Lloyds Banking Group συνεργάζεται με τις Αρχές προκειμένου να εντοπίσει τους δράστες της κυβερνοεπίθεσης που «παρέλυσε» πριν από δύο εβδομάδες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της βρετανικής τράπεζας προς τους πελάτες της, αναφέρει το Reuters επικαλούμενο πηγές που γνωρίζουν την υπόθεση.

Υπενθυμίζεται ότι η μεγαλύτερη στεγαστική τράπεζα της Βρετανίας χτυπήθηκε στις 11 Ιανουαρίου από μια επίθεση DDoS (συμφόρηση σε διεύθυνση ΙΡ και άρνηση εξυπηρέτησης στους πελάτες), η οποία διήρκεσε δύο ημέρες.

Η διακοπή, στο πλαίσιο της οποίας προσωπικά websites πελατών βομβαρδίστηκαν με τεράστιους όγκους κίνησης από πολλαπλά συστήματα ώστε να υπερφορτωθεί ο server, είχε ως αποτέλεσμα κάποιοι πελάτες να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν προσωρινά υπηρεσίες της τράπεζας (σ.σ.: όπως το να ελέγξουν τα διαθέσιμα υπόλοιπα στους λογαριασμούς τους ή να στείλουν πληρωμές).

Οι επιθέσεις DDoS έχουν εξελιχθεί σε συνηθισμένο εργαλείο για τους κυβερνοεγκληματίες που στοχοποιούν επιχειρήσεις και οργανισμούς με μεγάλο όγκο ψηφιακών δραστηριοτήτων. Αυτές οι προσπάθειες έχουν χρησιμοποιηθεί μεταξύ άλλων και προκειμένου οι δράστες να αποσπάσουν λύτρα από τις εταιρείες, μεταδίδει το Reuters.

Η Lloyds τόνισε ότι δεν θα κάνει εικασίες σχετικά με την αιτία της επίθεσης, καθώς και ότι δεν έπαθε ζημιά κάποιος πελάτης από το εν λόγω χτύπημα.

«Μόνο ένας μικρός αριθμός πελατών βίωσε προβλήματα» υποστήριξε η τράπεζα στην ανακοίνωσή της. «Στις περισσότερες περιπτώσεις, αν οι πελάτες προσπάθησαν να ''ξαναμπούν'', μπόρεσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους» ανέφερε.

Το πρακτορείο επισημαίνει πως και άλλες τράπεζες έχουν πληγεί από διακοπή στις προσφερόμενες υπηρεσίες από κυβερνοεπιθέσεις τα τελευταία δύο χρόνια. Η Tesco Bank, η οποία ανήκει στη μεγαλύτερη βρετανική εταιρεία λιανικής, την Tesco, σταμάτησε τον Νοέμβριο τις διαδικτυακές συναλλαγές όλων των λογαριασμών, αφότου εκλάπησαν χρήματα από 20.000 λογαριασμούς χρηστών.

Οι Βρετανοί νομοθέτες έχουν επικρίνει τόσο τις τράπεζες όσο και τις ρυθμιστικές αρχές, υποστηρίζοντας ότι κάνουν πολύ λίγα για τη βελτίωση της κυβερνοασφάλειας, έπειτα από μια σειρά τεχνικών αποτυχιών και παραβιάσεων σε τραπεζικά συστήματα.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017, 09:15