Η Inditex, ιδιοκτήτης της Zara, δήλωσε ότι οι διαδικτυακές της πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 95% τον Απρίλιο, καθώς τα καταστήματά της παρέμειναν κλειστά κατά τη διάρκεια του lockdown. Η εταιρεία εκτιμάει ότι η αλλαγή θα είναι μόνιμη, καθώς μέχρι το 2022 το ένα τέταρτο των πωλήσεων αναμένεται να είναι διαδικτυακό, σε σύγκριση με 14% το 2019.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία κατέγραψε την πρώτη της τριμηνιαία απώλεια, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν συνολικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μειώθηκαν στα 3,3 δισ. ευρώ για τους πρώτους τρεις μήνες του μήνα, από 5,9 δισ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο. Αυτό οδήγησε σε τριμηνιαία απώλεια 409 εκατομμυρίων ευρώ για την ισπανική εταιρεία, στην οποία ανήκουν επίσης οι μάρκες Bershka και Pull & Bear.

«Το lockdown επιταχύνει τις υπάρχουσες τάσεις, αναγκάζοντας τους λιανοπωλητές να αναγνωρίσουν ότι έχει ξεκινήσει η ψηφιακή εποχή» δήλωσε η Sophie Lund-Yates, του χρηματιστηριακού οίκου Hargreaves Lansdown.

«Οι ιδιοκτήτες της Zara εργάζονταν ήδη για τη βελτίωση των διαδικτυακών τους δυνατοτήτων, αλλά το lockdown την καθιστά πλέον επείγουσα» δήλωσε. Το απόθεμα υποχώρησε κατά 10% τον Απρίλιο είπε, «σε πλήρη αντίθεση με αυτά πολλών ανταγωνιστών, που έχουν φορτωθεί με σωρούς αποθεμάτων» συμπλήρωσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μετοχές της Inditex αυξήθηκαν 2,3% στις συναλλαγές στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης