Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην τουρκική οικονομία σημείωσε άνοδο τον Φεβρουάριο, ανακοίνωσε η στατιστική αρχή της χώρας την Πέμπτη.

Ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών ανήλθε σε 84,5 αυτόν τον μήνα, αύξηση 1,5% από 83,3 τον Ιανουάριο, δήλωσε το Τουρκικό Στατιστικό Ινστιτούτο (TurkStat).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τιμή του δείκτη υπολογίζεται από κοινού από την TurkStat και την Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας μέσω της μέτρησης των καταναλωτικών τάσεων.

Ο δείκτης εμπιστοσύνης καταναλωτή αξιολογείται εντός εύρους 0-200, δείχνοντας μια αισιόδοξη προοπτική όταν ο δείκτης είναι πάνω από 100, και απαισιοδοξία όταν είναι κάτω.

Μεταξύ των δευτερευόντων δεικτών, η τρέχουσα οικονομική κατάσταση του δείκτη νοικοκυριών, σε σύγκριση με τους τελευταίους 12 μήνες, αυξήθηκε 4,1% σε 66,3 τον Φεβρουάριο, έναντι 63,7 τον Ιανουάριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η προσδοκία χρηματοοικονομικής κατάστασης του δείκτη των νοικοκυριών τους επόμενους 12 μήνες έφτασε το 84,5, αυξάνοντας 0,8% από μήνα σε μήνα.

Ο δείκτης προσδοκίας γενικής οικονομικής κατάστασης στους επόμενους 12 μήνες ανήλθε σε 91,7 τον μήνα, αυξημένος κατά 4% σε μηνιαία βάση.

Η εκτίμηση για τη δαπάνη χρημάτων σε δείκτη ανθεκτικών αγαθών τους επόμενους 12 μήνες, σε σύγκριση με τους τελευταίους 12 μήνες, μειώθηκε 1,9% σε 95,5 το Φεβρουάριο από 97,3 τον Ιανουάριο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης