Ελαφρώς αυξημένο, σε σχέση με πέρυσι, καταγράφεται φέτος το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την αγορά κοσμημάτων στη Θεσσαλονίκη ενόψει των εορτών, το οποίο όμως δεν έχει προς το παρόν μετουσιωθεί σε αγορές και άρα σε ταμειακά αποτελέσματα για τα καταστήματα, που την τελευταία δεκαετία αντιμετωπίζουν σημαντικές πιέσεις, όπως επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), Πέτρος Καλπακίδης.

Προσθέτει ότι παρότι η αργυροχρυσοχοΐα παραμένει σε πορεία ύφεσης, τους τελευταίους μήνες παρατηρείται βελτίωση της ψυχολογίας των καταναλωτών, γεγονός που δεν αποκλείεται να εξελιχθεί τελικά σε πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτι τέτοιο θα έδινε πολύτιμη ανάσα στον κλάδο, που πιέζεται από μια σειρά παραγόντων, με κυρίαρχους -όπως λέει- τους εξής:
τη μείωση του ποιοτικού τουρισμού στη Θεσσαλονίκη,

τις τηλεπωλήσεις,

τις εισαγωγές φθηνών,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

βιομηχανοποιημένων κοσμημάτων από Κίνα και Τουρκία,

τον φόρο πολυτελείας 10% για αγορές άνω των 1000 ευρώ,

αλλά και τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων μέσω AirBnB, που έχει αφήσει χωρίς στέγη πολλά εργαστήρια αργυροχρυσοχοΐας, που στεγάζονταν σε ορόφους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης