Nielsen: Οι τάσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα της Καθαράς Δευτέρας

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020, 14:32
Nielsen: Οι τάσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα της Καθαράς Δευτέρας

Αύξηση 3,8% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) την εβδομάδα της Καθαράς Δευτέρας (02/03/20-08/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (11/03/19-17/03/19), όπως προκύπτει από μετρήσεις της εταιρείας Nielsen.

Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, αυτές που αφορούν στα τρόφιμα και συγκεκριμένα τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα, καθώς και τα τρόφιμα και ποτά παρουσιάζουν πιο συγκρατημένη αυξητική τάση, κατά 1,0% και 1,1% αντίστοιχα.

Ωστόσο, λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού αρκετές επιμέρους κατηγορίες παρουσίασαν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, όπως το ρύζι (19,3%), το αλεύρι (19,2%), τα όσπρια (17,6%), αλλά και τα ζυμαρικά (16,2%).

Επιπλέον, διψήφια θετική τάση παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +19,3% και 11,5% αντίστοιχα.

Μεταξύ των κατηγοριών που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, είναι τα σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών (υγρά και μπάρες) στο 97,9%, τα καθαριστικά μαντιλάκια για το σπίτι στο 211,8%, τα ελαστικά γάντια στο 64,6%, καθώς και οι χλωρίνες στο 41,2%.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020, 14:37