Nielsen: Θετικό το 2017 για την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018, 14:23
Nielsen: Θετικό το 2017 για την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου
Θετικά σε αξία κινήθηκε για το σύνολο του 2017 η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αυτή η θετική τάση οδηγείται κυρίως από την επίδοση της αγοράς από τα μέσα του Σεπτεμβρίου κι έπειτα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, οπότε και εμφανίζονται για πρώτη φορά θετικές τάσεις σε επίπεδο YTD στην αγορά, έπειτα από πολλά χρόνια αρνητικών τάσεων.

Σημειώνεται ότι στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου περιλαμβάνονται τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, στο +3,6%, ενώ τα FMCGs αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό +0,8%.

Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών συνολικά παρουσιάζουν σε σχέση με την περασμένη χρονιά, στο +1,1%, με τα Ποτά να οδηγούν κυρίως αυτή την θετική τάση σε αξία, λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών, ενώ τα Τρόφιμα αναπτύσσονται με ένα ποσοστό της τάξης του +0,3%.
Τέλος, οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης συνεχίζουν να παρουσιάζουν αρνητικές τάσεις στο -0,7% και -0,2% αντίστοιχα.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018, 14:26