Φραγκογιάννης: Το 2021 θα σηματοδοτήσει τη χρονιά που η Ελλάδα θα καθιερωθεί ως χώρα επένδυσης

Φραγκογιάννης: Το 2021 θα σηματοδοτήσει τη χρονιά που η Ελλάδα θα καθιερωθεί ως χώρα επένδυσης

Την πεποίθηση πως «το 2021 θα σηματοδοτήσει όχι μόνο τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση, αλλά και τη χρονιά που η Ελλάδα θα καθιερωθεί ως χώρα επένδυσης στη συνείδηση της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας», εξέφρασε ο υφυπουργός Εξωτερικών για την οικονομική διπλωματία, Κώστας Φραγκογιάννης.

Κατά την εισήγησή του στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης που διοργάνωσε το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών με θέμα την ανάπτυξη παραγωγικών επενδύσεων στην Ελλάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του, ο υφυπουργός αναφέρθηκε στο «πολιτικό και οικονομικό μομέντουμ που έχει η ελληνική κυβέρνηση να αλλάξει την εικόνα της χώρας και να προάγει μια εξωστρεφή επιχειρηματική κουλτούρα».

Συνοψίζοντας το ρόλο που θα αναλάβει το υπουργείο Εξωτερικών μέσω της Οικονομικής Διπλωματίας για να αναδείξει αυτή την αλλαγή, όπως αναφέρεται, ο κ. Φραγκογιάννης σημείωσε ότι «ο επενδυτής επιλέγει μια χώρα που υπάρχει πολιτική σταθερότητα, οικονομική ανάπτυξη, κοινωνική ειρήνη και συνοχή, μια χώρα που οι θεσμοί λειτουργούν».

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο υπουργείο Εξωτερικών, ο κ. Φραγκογιάννης επισήμανε: «δουλεύουμε ήδη σε 3 κατευθύνσεις που όλες μαζί συνθέτουν αυτό που ονομάζουμε εξωστρέφεια:

1. Την ενοποίηση όλων των φορέων για την οικονομική διπλωματία κάτω από τη στέγη του υπουργείου Εξωτερικών.

2. Την προσέλκυση ξένων επενδύσεων στη χώρα μέσω συγκροτημένων, εστιασμένων προσπαθειών σε συγκεκριμένους χώρους και χώρες.

3. Η προσπάθεια υποστήριξης των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνοποίησή τους, αλλά και η προσπάθεια προσέλκυσης ξένων επενδύσεων στη χώρα θα υποστηριχθεί από αυτό που ονομάζουμε "Repositioning Greece".

Δηλαδή τη θετική εικόνα της σύγχρονης ελληνικής πρότασης που στηρίζει και στηρίζεται από κάθε άξονα της δημόσιας και ιδιωτικής υπόστασης, ώστε η αντίληψη των Ελλήνων, των επενδυτών, της επιχειρηματικής κοινότητας, αλλά και γενικότερα της διεθνούς κοινής γνώμης, να είναι θετική απέναντι στη χώρα και τους ανθρώπους της, όχι μόνο ως τουριστικός προορισμός, αλλά και τόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019, 18:28