Tο 94% των Ελλήνων ψωνίζει συστηματικά/τακτικά τουλάχιστον μια προϊοντική κατηγορία σε ιδιωτική ετικέτα private label, σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα της Focus Bari μέσω του online panel Focus Βari YouGov.

Η αγορά αυτή φαίνεται να έχει εξελιχθεί «γεωμετρικά» μέσα στην τελευταία 20ετία, συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari του 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–    Το 2000, ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά/συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε private label.

–    H αναλογία αυτή εντοπίζεται στο 77% στην έρευνα του 2010, που παρουσιάστηκε στο αντίστοιχο συνέδριο, και φτάνει σήμερα στο 94%.

–    Αυτό που επίσης παρουσιάζει μεγάλη διαφοροποίηση είναι η ποικιλία των διαφορετικών ειδών που σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν συστηματικά σε private label, με τα χαρτικά να προηγούνται, να ακολουθούν τα απορρυπαντικά/καθαριστικά, καθώς και 40 περίπου άλλα είδη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–    Αξιοσημείωτο είναι ότι τόσο στην έρευνα του 2010, όσο και στη φετινή, αρκετά μεγάλη αναλογία καταναλωτών αποδίδει value for money στα private labels, αν και…

–    Η μεγάλη πλειονότητα εξακολουθεί να προτιμά τα brands όταν τα βρει σε προσφορές/τιμές που πλησιάζουν εκείνες των private labels.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης